וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה מקבלת פיצוי

1.3.2011 / 16:19

קונסיומר ריפורטס האמריקני מציין את הג'אז כמכונית המשתלמת ביותר בקרב 200 מכוניות. סובארו ופורד דולקות אחריה, וולוו מתחזקת

הירחון קונסיומר ריפורטס האמריקני מפרסם עתה את תוצאות הדירוג המשוקללות הבוחנות את איכותן, אמינותן ותמורתן של מכוניות חדשות ב-2011. על פי מסקנותיו האחרונות, המכונית החדשה המשתלמת ביותר היא הונדה פיט (ג'אז בישראל), כאשר החברה האם הונדה עומדת יחד עם סובארו וטויוטה בשלישייה הראשונה כמותגים האמינים והמבוקשים ביותר בשלוש השנים האחרונות. היפנים דומה מקפידים על דומיננטיות שגרתית.

עבור הונדה מדובר בסוג של פיצוי תדמיתי, שכן זו ספגה מבוכות בעקבות מבחני הירחון שנערכו בעבר להיברידית המשפחתית אינסייט וכן ל-CR-Z. המכוניות האקולוגיות נכשלו נחרצות בסבב אקלקטי של מבחני דרכים האומדים את כישוריהן על הכביש ואת איכות ההרכבה של תא הנוסעים. אולם להבדיל מהן, הפיט משיבה למותג היפני את כבודו לאחר שהסופרמיני ניצחה כ-200 מתמודדות על תואר "המכונית שנותנת הכי הרבה תמורה לכסף". היקף המבחנים כלל את כל הקטגוריות החל מעממיות קומפקטיות לסלון מפוארות וכלה במותגי פרמיום יקרים כמו ב.מ.וו ומרצדס.

ריק פאוול, מבכירי העורכים בירחון, מציין כי הפיט בלטה במיוחד בתמורתה. "מחיר נמוך אינו ערובה לניצחון. אבל אם בוחנים את מה שהיא נותנת ביחס למחיר, אין לה תחרות". עוד הוא הוסיף כי אף מכונית של הונדה לא צברה נקודות מתחת לממוצע הנדרש כולל מותג היוקרה אקיורה.

הרף שהונדה קבעה עומד על 81 נקודות. טויוטה וסובארו עם 75 נקודות בממוצע כשהאחרונה קוטפת מחמאות על התנהגות כביש מצטיינת, בעוד טויוטה וחטיבות המשנה לקסוס וסיון שומרות על אמינות גבוהה, על אף קריאות התיקון הנשנות כאמור.

בהמשך הרשימה ניצבת פורד מעל אחיותיה מדטרויט, ג'נרל מוטורס וקרייזלר, עם ממוצע של 65 נקודות לכל כלי-הרכב בשורותיה. בפלגים האירופיים עולה כי וולוו משתפרת בהתמדה כמו גם פולקסווגן שרושמת הישגים למעט צניחות קלות דווקא באמינותה של אודי. בכלל, מכוניות היוקרה לא הרשימו את הירחון האמריקני על רקע דירוגן של ב.מ.וו ומרצדס בתחתית הרשימה כ"מכוניות לימון" עם חורים באמינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully