וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן צובעת את תערוכת ז'נבה

ירון אדרי

3.3.2011 / 10:57

פרט למכונית תצוגה מוכרת, סיטרואן מביאה לתערוכת ז'נבה מספר גרסאות רעיוניות וצבעוניות לדגמיה הקיימים. ההשראה מגיעה מליטוש יהלומים

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

סיטרואן מבטיחה כי שוב תביא מכונית קונספט מרהיבה שתעמוד במרכז מתחמה בתערוכת ז'נבה. אלא שלבסוף נגלה כי מדובר במטרופוליס שכבר הוצגה בשנה שעברה בשנגחאי כדוגמה ליכולותיה של היצרנית מצרפת להציג רכב יוקרתי מפואר. נזכיר כי מידותיה 5.3 מ' באורך, 2 מ' ברוחב ו-1.4 צ' בגובה ולרשותה מנוע V6 בנפח 2.0 ל' ויחידה חשמלית המפיקים יחדיו 460 כ"ס ו-43.9 קג"מ ופולטים רק 70 גק"מ CO2.

בגזרה הסדתית, חושפת סיטרואן סדרה חדשה ומיוחדת לדגמיה שתקיף את DS3 ו-C5 'סדרה שחורה', C3 'בלוק אדום', DS4 'סגול' ו-C6 'שחור ולבן'. ה-'Série Noire', הסדרה השחורה בתרגום מצרפתית, עוטפת את DS3 ו-C5 בצבע השחור מט (גג מבריק ב-DS3). שתיהן מקבלות חישוקים תואמים בקוטר 17 או 19 אינטש בהתאמה וכן אבזור משופר הכולל בין שאר הפריטים האלקטרוניים גם דיפוני עור משובחים. ה-DS3 תיוצר בכמות מוגבלת של 750 יחידות בלבד (החל מ-25 אלף יורו) עם בחירה בין מנוע הטורבו בנזין 1.6 ל' לו 154 כ"ס ו-24.5 קג"מ או טורבו דיזל 110 כ"ס ו-27.5 קג"מ. המשפחתית הגדולה תוצע בגרסה זו עם מנועי דיזל בלבד - 200 או 240 כ"ס.

ה-C3 פחות תובענית מתאומתה היוקרתית והיא תוצע עם צבע אפור מט משולב בנגיעות אדומות בספי חלונות הצד ועל חישוקי ה-17 אינטש. המראה האפרפר ימשיך גם אל גופי התאורה מלפנים ומאחור להשלמת המראה. הצבע האדום יעטר גם את המושבים ועוד מספר אלמנטים בתא הנוסעים שקיבל גם דשבורד אותו מכנה סיטרואן "בולדוג תלת ממדי". עוד נציין כי להשלמת המראה סיטרואן הנמיכה במעט את המרכב.

DS4, תאומתה היוקרתית של ה-C4 החדשה ומי שהוכתרה כמכונית היפה של 2010, תגיע אף היא לז'נבה בגרסת הייצור הסופית ולצידה הגרסה הסגולה הרעיונית. פרטים עליה לא נמסרו פרט לכך שהיא "שואבת השראה מעולם ליטוש היהלומים". גרסה רעיונית לדגם הסלון C6 בשחור לבן תגיע אף היא ועליה אומרים בסיטרואן כי מדובר בסוג של בחינת צבעים וחומרים חדשים למכונית, אולי לקראת מתיחת פנים או דור חדש עתידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully