וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי חושפת את הקטנה החדשה

5.3.2011 / 9:21

מיצובישי הציגה בז'נבה גרסה מכוננת לכלי-רכב עבור אוכלוסיות מגוונות. על הכביש בשנה הבאה, אולי בעתיד גם אצלנו

חודשיים אחרי הדיווחים המוקדמים, מיצובישי הגיעה לתערוכת ז'נבה עם רכב שמגולל את בשורת העתיד של היצרנית היפנית. ולא, אין כאן טיזרים למיצובישי איבולושן סוחפת חושים (קיצו של הדור הנוכחי מסתמן באופק) וגם לא לרכבי פנאי דוגמת אאוטנלדר. החברה נערכת לכבוש את סגמנט הקטנות המוזלות וסגמנט הסופר-מיני עם הצגתה של ה'גלובאל קאר E קומפקט', כחלק מהתכנות מורכבת וחשובה.

תא הנוסעים והמפרטים הטכניים עדיין לוקים בחסר. אולם, נציין כי בחלל הפנים סידור הושבה לחמישה אנשים, כאשר הרוחב בקבינה (1.68 מ') מספיק לכל אדם ממוצע. יתר המידות אומרות כי אורכה די שגרתי - 3.74 מ', והגובה 1.49 מ'. בחזיתה, ישכון מנוע בנזין 1.0 ל' שלושה צילינדרים (MiVEC) אטמוספרי המשודך לתיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. תורמים לחסכון בצריכת דלק מנגנון 'עצור וסע', צמיגים דקים (מקדם חיכוך נמוך) ומערכת אגירת אנרגיה מבלימה. בהמשך, תחבר לה מיצובישי מנוע מוגדל בנפח 1.2 ל', והן מהדורה חשמלית טהורה.

ייצור רשמי לרכב מתוכנן לסוף השנה בתאילנד, עם כ-200 אלף עותקים שייצאו את המפעל בכ-15 חודשים. מיצובישי תשווק את המכונית החדשה בסגמנט B (סופר-מיני) רק בשלבים מתקדמים יותר, לאחר התפשטותה לנקודות אסטרטגיות ושווקים מתפתחים, ותציג אותה כיורשת הקולט באירופה לקראת 2012. מכונית שבשנים האחרונות עובדה לסוג של מיקרוואן מכווץ.


עוד עולה, כי מחירה יהיה סביר בגזרת הקבוצה הנגישה – 11 אלף יורו לערך (כ-50 אלף שקלים לפני מס). בהצהרות נשיא החברה אוסמו מוטסקו על רקע חשיפתה, אף נשמעים הפתרונות המוכרים לעולם שמוכה זיהום אוויר: "מיצובישי תהפוך ליצרנית מובילה בתחום הירוק. בהתאם לתכניות עד שנת 2015, נשיק שמונה דגמים חשמליים (EV) והיברידיים נטענים (PHEV) ונפתח טכנולוגיות כלאיים חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully