וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין פרארי לפורד

6.3.2011 / 11:44

היצרנית האמריקנית תבעה את פרארי על שימוש לא חוקי בשם F150 במכונית הפורמולה 1 החדשה שלה ל-2011. הצדדים הגיעו להסדר מחוץ לבתי-המשפט

סוף פסוק לאחת הפרשיות היותר מוזרות בענף הרכב העולמי. חברת פורד האמריקנית הגיעה להסדר פשרה עם יצרנית מכוניות העל האיטלקית פרארי על הפרת זכויות מסחר, לאחר שהאשימה אותה בשימוש לא חוקי בכותר f150 עבור מכונית הפורמולה 1 המתוכננת לשנה הקרובה, המציג דמיון רב לטנדר המיתולוגי f-150. פורד ביטלה את התביעה ביום חמישי האחרון, אולם פרטי ההסכם לא נחשפו לפי שעה.

כפי שדיווחנו לאחרונה, המקרה עלה לכותרות בעקבות תביעה משפטית שהגישה פורד נגד בכירי פיאט (לה שליטה של 85 אחוזים על פרארי). זאת בגין החלטת חטיבת המירוצים של פרארי להכתיר את מכונית הפורמולה החדשה בכינוי דומה לטנדר הוותיק. עיקר המחלוקת נבע משימוש במקף (-) בין האות האנגלית לשיוך הנומרי של הדגם האמריקני.

יממה לאחר שפורד הגישה את המסמכים, נציגי פרארי השיבו לפורד וטענו כי קיים הבדל משמעותי בין צורות הכתיב, וכי מעתה ישתמשו בכותרת המלאה - Ferrari F150th Italia. אלא שבפורד לא ראו בכך שום הבעת התנצלות, ואלה השיבו בשלילה והמשיכו בהליך המשפטי. בין היתר, טענה התביעה כי פרארי מנצלת את הצלחתו של הטנדר לגריפת רווחים מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully