וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר: רבע מיליון מכוניות למוסך

7.3.2011 / 9:34

כשל במתג ההתנעה של דגמי קרייזלר טאון אנד קאנטרי ודודג' קרוואן וג'רני זימן קריאת תיקון ל-250 אלף מכוניות בארה"ב

על רגע הליכי השיקום בקונצרן קרייזלר התאגיד מקפיד לטפל בתקלות ובעיות בדגמיו החדשים. במסגרת קריאת תיקון נרחבת מטעם ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA וחטיבת ההנדסה של קרייזלר, יתבקשו כ-250 אלף בעלי מכוניותיה של החברה לסור למוסכים על מנת לתקן תקלה במערכת ההתנעה של רכבם. מדיווחי החברה עולה, כי פגם אלקטרוני גורם לכיבוי המנוע באופן פתאומי וללא התרעה. לא דווח עד כה על תאונות הנקשרות לאירועים אלה.

הקונצרן מפרסם כי המכוניות הרלוונטיות לקריאת התיקון הן קרייזלר טאון אנד קאנטרי, דודג' קרוואן ודודג' ג'רני, כולן נגזרות מקבוצת מובילי הנוסעים (חטיבת המיניוואנים). מדובר בדגמים שתאריך ייצורם בין ה-3 באוגוסט 2009 ל-17 ביוני 2010.

מקור הבעיה כך מוסרים מה-NHTSA, נובע מהחשש שמתג התנעת המכונית (חריץ הכנסת המפתח) יזוז באופן עצמאי מנקודת העיגון של המפתח במתג לנקודת פעולת המצבר. ומכאן חרדים בארגון המפקח שהמכונית כבית מעצמה תוך כדי נהיגה ותצא מכלל שליטה.

קונצרן קרייזלר החל ממש בימים אלה לקרוא ללקוחות להגיע למוסכים בארה"ב כדי לטפל בתקלה ללא עלות. במסגרת התיקון, יוחלף מתג ההנעה. מחברת מכשירי תנועה יבואנית קרייזלר לישראל טרם נמסר האם קריאת התיקון רלוונטית גם לדגמים שנמכרו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully