וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: אזל מלאי למבורגיני אווטאנדור

8.3.2011 / 11:24

מכונית העל החדשה של למבורגיני רק הושקה וכבר נחטף כל המלאי המיועד לשנת הייצור הראשונה. גם מפרארי FF לא נשאר כלום

צרות של מאחרים. מי שחולם לרכוש את למבורגיני אווטאנדור, שנחשפה רק בשבוע שעבר בתערוכת ז'נבה, עלול להמתין לפחות עד שנת 2013. החברה האיטלקית (בת לקונצרן פולקסווגן) מדווחת כי כל היחידות המיועדות לייצור בשנתה הראשונה נמכרו מראש במחיר של 400 אלף דולרים האחת. זאת כאמור, עוד בטרם הספיקה המכונית להבחן רשמית על ידי כלי התקשורת. הודעה זאת מגיעה יממה לאחר שפרארי הודיעה כי כל דגמי מכוניתה החדשה שנחשפה באותו המעמד, ה-FF (ארבעה מושבים) נמכרו אף הם.

בפולקסווגן, בעל הבית, לא מפיצים את המספרים המדוייקים שעוזבים את רצפת ההרכבה של השור הזועם. מחליפת המורצ'ילאגו לא רק שתהיה נדירה, אקזוטית וחזקה ממנה, אלא גם תשלח לשווקים בסין בתפוצה גדולה יותר במטרה להגדיל את רווחי המותג האיטלקי. מחירה ינוע בגרסאות בסיס החל מ-350 אלף דולרים ועד 450 אלף דולרים למהדורות קצה המצויידות בתוספות שנתפרות עבור חסידי מסלול המירוצים.

לברי המזל שהצליחו לרכוש בזמן את האוונטאדור, צפויה חווית נהיגה מסמרת שיער. ללמבו הגדולה (LP700-4) מנוע בנזין בנפח 6.5 ל' 12 צילינדרים שמפיק 690 כ"ס ו-69.2 קג"מ. יחידת ההינע משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית מסוג ISR סימול ל-Independent Shifting Rod עם שבעה יחסי העברה, בעלת פעולה מהירה כרקטה. ל-100 קמ"ש מאיצה הלמבו ב-2.9 שניות ואת קצה הסקאלה רואים ב-335 קמ"ש על השעון. אנחנו מוכנים להתפשר על גייארדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully