וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לעכבישים לחיות (במאזדה)

9.3.2011 / 10:27

מוסד אמריקני הפועל נגד ניצול בעלי חיים מבקש מבעלי מאזדה שזומנו לתיקון בשל קורי עכביש, לבוא ולמסור את הרכב כדי להציל את פרוקי הרגליים

ארגון ה-PETA, ראשי תיבות ל-People For the Ethical Treatment of Animals, המשמש כגוף הפועל בארה"ב נגד ניצול לרעה של בעלי-חיים, חומד במאזדה 6 המקולקלת שלכם. החברים הנמנים על שורותיו מבקשים מכל מי שבבעלותו המשפחתית הגדולה שקרביה הפכו בית זמני לפרוקי-הרגליים, לא למסור את הרכב לתיקון אלא להגיע ולהפקיד אותו בידיהם. אולי כך, לא יקטל בטעות העכביש.

בקשת PETA מופצת בעקבות קריאת התיקון של מאזדה שהופעלה בשבוע שעבר. במסגרתה, נקראו כ-62 אלף בעלי המשפחתית הגדולה 6 משנות הייצור 2009-2010 להגיע למרכזי השירות על מנת לטפל בקורי עכביש שנטוו סביב מכללים חיוניים לתקינות מערכות ההינע. לדברי ה-NHTSA (ארגון הבטיחות האמריקני), עלולות רשתות העכביש לסתום את מעברי האוויר ולגרום במקרה הקיצון ביותר להתלקחות של מיכל המאוורר או להווצרות סדקים במיכל הדלק של המכוניות. מאזדה מסרה במועד הפרסום כי הטיפול במכוניות מצריך החלפתם.

במוסד הרחמן טוענים כי המכוניות שתימסרנה לרשותם תעבורנה טיפול מקיף בצורה עדינה ורגישה במטרה לגרום לעכביש לנטוש את משכנו ללא פגע. אלה ידאגו לאתר עבורו מקום חלופי שם יוכל לטוות קורים כראות עיניו, רחוק מהמשפחתית היפנית. אלו פני הדברים, לקריאת תיקון מוזרה, פתרונות מוזרים אף יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully