וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להשחית בוגטי וירון? קדימה

10.3.2011 / 10:03

תחרות גולשים הוכרזה בפייסבוק שעיקרה הכתרת בוגטי וירון הכעורה ביותר בעולם בסיוע תוכנת מחשב. למתעבים בלבד?

בוגטי וירון היא המכונית האקזוטית הכי מתוקשרת בעולם. עוטף אותה קהל מעריצים אדוק, שכן היא נחשבת לפיסה מוטורית יוצאת דופן ומהירה בצורה דימיונית. רק קומץ אנשים הצליח לרכוש אותה ואלה גם הוכשרו לנהוג במכונית העילאית, ללא התחשבות בגבולות ההיגיון ומסגרות החוק.

יחד עם זאת, בדיוק כפי שקמה לה עדת מעריצים, כך גם יש מי שאינו סוגד לה בעירוון מוחלט ומעדיף לגדף אותה בכל אפשרות מזדמנת. ואם אתם נמנים על חלק מהקבוצה המרדנית, הנה ההזדמנות שלכם לכסח לה את הצורה ואת ההילה.

עמוד הבית של מגזין האינטרנט הגרמני 'Bil Ekspressen', הכריז בדף הבית שלו על תחרות רשמית בין גולשי האינטרנט. המטרה? עיצוב הבוגטי וירון המכוערת ביותר בעולם בקרב אלפי משתתפים. הכלים להשחתת הווירון האגדית עומדים לרשות המאיירים האמיצים בדף הבית של בוגטי, תחת האינדקס "קונפיגרטור". זוהי אפליקציה מקוונת שבסיועה תוכלו לבצע מגוון שינויים על גופה של מכונית העל תוך התעלמות מכל יחס הולם לארטיסים שמבינים דבר וחצי בצבעים ומריחות גוון.

בקישור לדף הפרסום של המגזין, כבר מופיעות עשרות דוגמאות לוירון שהגולשים חוללו בהן שמות. גיבוש הצבעים בחלק מהגרסאות אף נראה כמו טריפ הזוי משנות ה-60 שעלול לגרום למתבונן לתחושות לא נעימות בקיבה. הפרס עבור מי שיצליח לצייר את הוירון המגעילה ביותר בעולם טרם נחשף, אך ספק אם מדובר בסיבוב במכונית העל או משהו דומה לכך. לכל היותר, יקבל המנצח המאושר חבילת כדורים לטפל בתסמינים של בחילות. רוצים לנסות את דמיונכם? כנסו לקישורים המצורפים.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully