וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק סנגיונג מתחדש

ירון אדרי

14.3.2011 / 17:03

סנגיונג מחדש פעילות לאחר העברת השליטה בה לידי מהינדרה ההודית. טלקאר נערכת להגברת מאמצי השיווק בישראל

טלקאר יבואנית סנגיונג לישראל מחדשת את מאמצי שיווק המותג הקוריאני, זאת לאחר ההודעה כי החברה סיימה היום (שני) את הליך הקפאת ההליכים שעמד כנגדה. בשנתיים האחרונות עמדה היצרנית בפני צרות גדולות וללא עזרה ממשית מבעלת הבית שלה SAIC הסינית. עיקר הבעיות היו פיננסיות ואף הביאו להתבצרות חמושה של עובדים במפעליה.

פרעון חובותיה של סנגיונג התאפשר לאחר העברת מניות השליטה בה לידי חברת מהינדרה ההודית. הדגם הראשון שיושק, שלוש שנים לאחר ההשקה האחרונה בחברה, יהיה הדור החדש לרכב הפנאי קוראנדו. זה מבוסס על רכב הקונספט C200 שהוצג עוד ב-2008, וגובש לכדי כלי סדרתי בעידן חוסר הוודאות לעתיד החברה. בעתיד הקרוב תשיק היצרנית דגמים נוספים כמו הטנדר SUT 1 שערך את הופעת הבכורה שלו לפני כשבועיים בתערוכת ז'נבה (כקונספט) ורכבי פנאי ומובילי נוסעים שיחליפו את הדורות הוותיקים.

בטלקאר מודיעים כאמור כי הם ערוכים לתחילת שיווק דגמי סנגיונג תחת הבעלות ההודית החדשה. קוראנדו כאמור יהיה הדגם החדש מזה שנים שיגיע לישראל כשבמקביל תגביר היבואנית את מאמצי שיווק הדגמים הקיימים בינהם אקטיון, רודיוס ורקסטון. מתחילת 2011 מסרה טלקאר 74 יחידות למותג זה, זאת לעומת 48 בלבד אשתקד. בשנת 2010 כולה נמסרו 313 יחידות ו-342 נמסרו ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully