וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר האח מאמן את ניסני

ירון אדרי

15.3.2011 / 17:45

נהג המירוץ הישראלי רוי ניסני החל בהכנותיו לעונת 2011 שתחל בסוף חודש אפריל בליווי של נהג הפורמולה 1 בעבר ראלף שומאכר

נהג המירוץ הישראלי בן ה-16 רוי ניסני החל היום (שלישי) את הכנותיו לפתיחת עונת 2011. ניסני תושב רמת השרון, התייצב הבוקר בגרמניה במחנה האימונים של קבוצתו 'מוקה מוטור ספורט' עימה הוא יתייצב למירוץ הראשון של העונה במסגרת סבב הפורמולה מאסטרס בסוף החודש הבא.

במסגרת הכנותיו לעונה, יערוך ניסני בשבועיים הקרובים סדרת אימונים במסלולים שונים באירופה עליהם יתייצב במהלך השנה במירוצים הרשמיים. בינהם אושרסלבן, הוקנהיים ונורבורגרינג בגרמניה, האסן בהולנד, זולדר בבלגיה ו-A1 רינג באוסטריה. את ניסני מלווה נהג הפורמולה 1 בעבר ראלף שומאכר המתחרה כיום עם קבוצת מוקה בסבב מירוצי מכוניות התיור הגרמני ה-DTM. עוד מלווה את ניסני מהנדס המירוץ בקבוצה פרנק לוקה, אשר ליווה במשך שנים רבות את אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן ווטל.

לניסני זו העונה השנייה בה הוא מתחרה במירוצי מכוניות זאת לאחר שנים רבות בהן צבר ניסיון במירוצי קארטינג. ב-2010 השתתף עם קבוצת מוקה בסבב הפורמולה ב.מ.וו ג'וניור וצבר ארבע הופעות על הפודיום, פול פוזישן אחד וניצחון במירוץ סיום העונה במונזה איטליה אשר נלקח ממנו לאחר שהוגש נגדו ערעור על ידי אחד הנהגים. העונה כאמור יתחרה ניסני בסבב הפורמולה מאסטר בהם מדובר במכוניות חזקות במעט מאלה בהן נהג עד כה, כשלצידו למעלה מ-25 נהגים צעירים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully