וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמבורגיני שעצבנה אותי

16.3.2011 / 12:54

תושב סין שרכש למבורגיני גייארדו הוצף בתקלות מכאניות ושירות עגום. במקום להתלונן עוד, הוא בחר לשבור את הרכב לחתיכות

אמש (שלישי), בדיוק בשעה 15:15 אחר הצהריים שעון סין, התייצב אזרח מקומי מול קניון גדול בעיר קינדאגו (מחוז שאנגדונג) והעמיד בכניסה להיכל למבורגיני גייארדו חדשה. עד כאן, נשמע כמו עוד יום שגרתי במשרד. אלא שאחרי פרק זמן של כעשרים דקות כיתרו את המכונית מאות אנשים עם מצלמות שבאו לתעד את אחד האירועים ההרסניים ביותר שנגרמו אי פעם לאקזוטיקה איטלקית, להוציא התרסקות לא מתוכננת בתאונת דרכים.

מספר ימים טרם הכינוס, פרסם הבחור באינטרנט כי בכוונתו לרסק את הגייארדו שקנה שישה חודשים קודם לכן בעלות של כ-200 אלף דולרים, כאשר ההשחתה תערך במסגרת 'יום הצרכן הלאומי'. סוג של מחאה חברתית. ההחלטה נפלה בעקבות שורה של תקלות שהשביתו את המכונית ובשל שירות מחפיר מטעם הסוכנות המקומית, בערך מהרגע שהיא יצאה את המפעל והגיעה לידיו. למען מעשה הנקם, הוא הזמין כמה חברים עם פטישים כבדים ומזג רוח תוקפני כדי להנציח את האירוע המפואר בפני כל העולם. ללמבו, לא היה סיכוי.

מה בדיוק העביר את האיש על דעתו? על פי אתר החדשות 'ציינה קאר טיימס' ( china car times), הפרשה החלה ב-29 בנובמבר כשהמנוע סירב להניע. כמו כל אדם מן היישוב שחרד לשלום מכוניתו, פנה האיש למוסך המרכזי של למבורגיני בסין ואלה זימנו לשם גרר להעמיס אותה אל מרכז הבקרה. אולם למרבה הצער, לא רק שהמכונית לא תוקנה כראוי (התקלה שוב הופיעה), אלא הרכב חזר לבעליו עם פגיעות בפגושים ובכנפיים.

מזועזע מהיחס שקיבל, פנה לבכיר מנהלי השירות במקום וביקש שיתקנו את הנזק החיצוני. מנהל השירות התנער כמובן מאחריות וטען כי הצלקות נגרמו אחרי שיצא את המוסך. בחוסר אונים, שלח בקשה ישירה למנהל למבורגיני באסיה וכן למנכ"ל פולקסווגן מרטין ווינטרקון (בעלי המותג) בתחינה שיכירו בנזקים שנגרמו על לא עוול בכפו. אך גם שני אלה, בחרו להעלים עין. את סופה המר של הלמבורגיני אתם רואים בתמונות שנשלחו אלינו מסוכנות הידיעות בסין הרחוקה. כך יעשה למכונית שעצבנה את בעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully