וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי הולך על אליפות

ירון אדרי

16.3.2011 / 15:43

נהג המירוצים הישראלי אלון דאי ינהג בעונה הקרובה בקבוצת 'HS טכניק מוטורספורט', אלופת סבב פורמולה 3 הגרמני

יממה לאחר שבישרנו לכם כאן בוואלה! רכב על פתיחת עונת 2011 עבור נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני, אנו מקבלים דיווח משמח מגרמניה הפעם בנוגע לאלון דאי בן ה-19 מאשדוד. בעונה הקרובה ימשיך דאי לנהוג בסבב ATS פורמולה 3 הגרמני, הפעם בקבוצת 'HS טכניק מוטורספורט' אלופת עונת 2010.

עבור דאי תהיה זו עונה שנייה בסבב תחרותי זה לאחר שאת 2010 סיים במקום התשיעי הכללי בטבלת האליפות יחד עם קבוצת 'פרפורמנס רייסינג'. העונה שבפתח צפוייה להיות קשה אף יותר עם כ-30 מכוניות על הגריד וב-HS מתכוונים להגן בתוקף על התואר שבידם. יחד עם דאי ינהג בקבוצה פטריק שראנר הגרמני.

כמו ניסני, גם דאי מנסה להתקדם בענף ספורט תחרותי ויקר זה ודי בהצלחה בעיקר לאור הקשיים הרבים העומדים בפניו. את שנת 2009 הוא סיים כאלוף אסיה בסבב פורמולה רנו ובשנה שעברה כאמור השיג תוצאות משביעות רצון בעונתו הראשונה בפורמולה 3. לפני כחודש נבחר דאי יחד עם 11 נהגים נוספים מכל העולם לאקדמיית הכשרונות הצעירים של ה-FIA ובתקופה זו הוא משתתף יחד עם חבריו ומתחריו למסלול במגוון סדנאות במטרה לשפר את רמתו כספורטאי וכנהג.

פרט לתמיכה הנלוות מטעם ה-FIA, נעזר דאי גם ביוזמה חדשה המגיעה מבריטניה. מספר יזמים יהודים הקימו את ה-JRDA (סימול ל-Jewish Racing Drivers Association), ארגון השם לעצמו למטרה לעזור ולקדם נהגים יהודיים במעלה מדרגות הספורט המוטורי עד לפורמולה 1.

במקביל לסבב הגרמני, יתחרה העונה דאי גם במספר מירוצים נוספים במסגרת הסבב האירופי של פורמולה 3. למרות שמדובר באותן מכוניות למעשה, סבב זה הנתמך על ידי ההתאחדות העולמית נחשב לתחרותי ביותר ברמות אלו. מכונית המירוץ בנויה על שלדת ה-F308 של דלארה ומניעה אותה יחידת כוח של פולקסווגן. אנו בוואלה! רכב מאחלים לדאי בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully