וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוגן משביחה את הונדה CR-Z

ירון אדרי

18.3.2011 / 9:13

מיוגן, חטיבת הביצועים הצמודה של הונדה מביאה ל-CR-Z בדיוק את מה שהיה חסר לה - כוח ועיצוב קרבי. בינתיים לא לייצור

אחרי התשבוחות על היותה מכונית הספורט קופה ההיברידית הראשונה בעולם, החלה הונדה CR-Z לקבל ביקורות צוננות. עיקרן על העובדה כי יחידת הכוח מספקת עוצמה דלה, מה שבאופן ישיר מפחית מהערך הספורטיבי שלה. בהונדה מיהרו לשחרר רמזים על כך שמכונית הקופה תקבל גם גרסת טורבו בנזין מחוזקת בעתיד הלא ברור, ולאחרונה גם נחשפה גרסת קונספט יותר קרבית שלה אולם זו כללה רק שינוי בעיצוב. האם שוב תהיה זו מיוגן שתביא את הבשורה?

חטיבת הביצועים הרשמית של הונדה חושפת איורים ראשונים לגרסתה ל-CR-Z ההיברידית שלדבריה תלך בקו הטייפ R החד של היצרנית מיפן. בצעד מפתיע, או שלא, חטיבת הכוח ההיברידית תישאר במקומה ורק תזכה למקצה שיפורים נרחב שיעלה את כוחה. השיפור יהיה גם במנוע ה-1.5 ל' וגם ביחידה החשמלית כך שטכנולוגיית ה-IMA תציג את הצד היותר שובב שלה. למרבה הפלא, במיוגן מבטיחים כי צריכת הדלק תשתפר לטובה אף היא.

נתונים מדוייקים לא נחשפים בשלב זה וניאלץ להמתין עד לחשיפה הרשמית במסגרת פסטיבל המהירות של גודווד בחודש יולי. אלה צפויים להאמיר את כוחה באחוזים ניכרים מעל 122 כוחות הסוס המקוריים שכן פרט לשיפור האווירודינמי בעיצוב החיצוני מציידת אותה מיוגן גם בסט בלמים בעל יכולת משופרת ומערכת מתלים מוקשחת שתשאיר אותה דבוקה לאספלט במקום בו הוא מתעקל. עוד במסגרת השיפור הפחתת משקל תודות לשימוש בחומרים קלים כמו למשל מכסה מנוע עשוי קרבון או חישוקי סגסוגת קלילים.

פרויקט ה-CR-Z משותף לחטיבה הבריטית של הונדה ומיוגן כאמור, ובשלב זה מבהירות ההצהרות כי מדובר בפרויקט נסיוני ללא כל מטרות ייצור. גם אם כן וגם אם לא, אלינו בכל מקרה היא לא הייתה אמורה להגיע ומי שרוצה מכונית קופה ספורטיבית עם הכיתוב "הייבריד" על ישבנה, יסתפק בגרסה הסדרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully