וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה לא מחכים ליונדאי

20.3.2011 / 6:50

לקוחות בבריטניה לא צריכים לחכות עד שיקבלו את ה-ix35 החדש שהזמינו. יונדאי מציעה להם בינתיים רכב אחר חדש מהניילון

יונדאי אולי נמצאת בפריחה אדירה בקבוצות בהן היא משתתפת, אך אותה הצלחה טומנת בחובה גם צרה רצינית ומחריפה של זמינות דלה למוצריה. קחו לדוגמה את הקרוסאובר החדש ix35, אולי אחד מכלי הרכב הכי מבוקשים כרגע באירופה ובעל ביקוש ער גם בישראל. מי שהגיע לאחרונה ל'כלמוביל' יבואנית המותג הקוריאני, נתקל בתורים מייבשים בדפי ההזמנות ובמחסנים שממתינים לקבלת משלוחים בהפרשים כבירים אחד מהשני. התוצאה - אין מכוניות בטווח הקרוב. אז מה עושים?

היות ועמנו הטמפרמנטי לא חזק באספקטים של סובלנות, נראה כי נדרש פתרון יצירתי שייתן מענה למקופחים. אלא שכרגע מסתמן שבבריטניה ראשונים להגיב לחוסרים במדפים, שכן אלה לקחו את העניין בשתי ידיים ועלו על אלטרנטיבה מעניינת: קבל רכב זהה מצויד במנוע אחר כדי שלא תאבד סבלונתך עד שיונחת הרכב שביקשת.

על פי פרסומי שלוחת יונדאי באי המלכותי, רשימת הממתינים באחד המרכזים הגדולים בלונדון עומד כעת על 200 איש, שרשמו הזמנות ל-ix35 לפני למעלה משלושה חודשים. "אין מה לעשות. הפופולאריות של הדגם גורמת ללחצים אדירים על המערכות לספק את המכוניות. חשוב לנו לשמור על תקינות היחסים עם הלקוחות", כך מסביר מנהל יונדאי בריטניה טום וויטהון.

בבריטניה כמו בכל אירופה, צמאים כולם למהדורת ה-2.0 ל' טורבו-דיזל הידנית. מה שבאופן אוטומטי הפחית את הלחץ מדגם ה-1.7 ל' העממי יותר, שהוחלט כי יינתן בשלב הביניים לכל אחד מהרוכשים המצפים למשלוח שבואו מתעכב. "שירות לקוחות הוא מעלה ראשונה אצלנו. אנחנו דואגים גם להחזר הוצאות בגובה 400 יורו בביטוח כדי לכסות את הפערים על שתי מכוניות", הוסיף וויטהון.

ביקשנו לבדוק אצל היבואנית לישראל מה הסטאטוס של רכב הפנאי ix35 אצלנו. לדבריה, מועד האספקה הוא "בין יולי לנובמבר תלוי ברמת הגימור והצבע". עוד מוסרים בכלמוביל כי "אנחנו מיידעים את הלקוחות בדבר מועד האספקה המשוער". ומה לגבי רכב חליפי לזמן ההמתנה כפי שעשתה נציגת יונדאי בבריטניה? "לצערנו הביקוש הגדול בעולם לרכבי ה-ix35 יצר מצב שבמסגרתו יש עודף ביקוש של עשרות אלפי רכבים רק במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully