וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי מבשלת Q6

20.3.2011 / 9:42

אודי רוצה לנצל את הצלחתו של ב.מ.וו X6 ותפיק לו מתחרה רשמי בשם Q6. תתמקד בשווקי ארה"ב וסין כיעד מכירות עיקרי

אודי מאותת כי בכוונתה לתכנן רכב פנאי חדש תחת הכותר Q6. הרכב ישווק לקראת אמצע שנת 2012 וינותב כמתחרה רשמי ל-X6 מקבוצת ב.מ.וו, כך מסר במסגרת תערוכת ז'נבה בכיר החברה רופרט שטדלר לכלי-התקשורת בבריטניה. "בהחלט יש מקום לשבץ רכב פנאי חדש בין ה-Q5 ל-Q7 בתצורת ספורט-קופה עם הנעה כפולה", אמר בפניהם. אודי עתידה להפעיל בקרוב את שיווקו של רכב הפנאי הקומפקטי הקטן בשורותיה - אודי Q3.

את מכללי ה-Q6 תשאל אודי מרכב הפנאי המרכזי של פולקסווגן (טוארג) ותשייך לו טכנולוגיות הינע מפורשה קאיין. הפלטפורמה המקוצרת אמורה לנפק רכב שממדיו דומים מאוד ל-X6 עם אורך של קצת יותר מ-4.9 מ', רוחב של כ-2 מ' וגובה שיתרומם לכ-1.72 מ'. מפשק הסרנים של הרכב יסייע לפתוח את שטח טעינת הנוסעים במושב האחורי עם כ-3.1 מ' ותא מטען של כ-580 ל'.

במסגרת החדרתו תשאף אודי לשדך לו בקצה המהדורות מנוע בנזין חדש עתיר נפח של 4.0 ל' בי-טורבו, המייצר הספק משוער של כ-400 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים עם שמונה יחסי העברה. עוד מנועים שערוכים לאכלוס הם ה-V6 המסורתי, גרסאות דיזל חסכוניות וכן את מנוע הכלאיים של אודי שישתלב לראשונה ברכב הפנאי הקומפקטי Q3.

באודי טוענים שרכב הפנאי החדש שלהם תפור למידותיה של ארה"ב וסין. בחברה מקווים לנגוס בהצלחתו של המקביל הבווארי X6 שמאז הושק בשנת 2008 נמסרו ממנו יותר מ-110 אלף עותקים, כמחצית מהם נמסרו רק ב-2010. לכאורה, ב.מ.וו שברה את כל התחזיות באשר לעתידו של ה-X6 שהצלחתו הוטלה בספק. באודי החליטו בחוכמה, לקפוץ על העגלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully