וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי איבו תהפוך אקולוגית

23.3.2011 / 8:32

רפליקת הראלי של מיצובישי ניצבת בפני צומת דרכים כשעתידה הטכנולוגי לוט בערפל. כיצד תשפיע איכות הסביבה על לנסר איבו הבאה?

למקרה שלא עודכנתם, מיצובישי לנסר איבולושין נמצאת בישורת האחרונה שלה בגלגול הנוכחי. החברה היפנית הקצתה לא מעט דיווחים על הכחדתה המבוששת והמצאה של מכונית שתירש את מקומה בגזרה הספורטיבית בשנה הבאה. אולם, היות וכדור הארץ פיתח אלרגיה למכוניות מסוגה וכל מעמדן מבוקר על ידי גופים אקולוגיים, הלנסר עלולה להיות קורבן טכנולוגי ראשון מסוגו בקטגורית הראלי-כביש. טומי מאקינן לא יאהב את זה.

אם להסתמך על הפצת דברי החברה כפי שפורסמו בימים האחרונים בדף הפייסבוק שלהם, אולי החשש מוגזם ויצא מכל פרופורציה, אך אצורים בו סימנים מדאיגים לשוחרי המותג היפני. "מיצובישי המשיכה לייצר את הלנסר איבולושן כדגם הספורט התחרותי ביותר שלה. יחד עם זאת, כפי שצורכי ודרישות השוק משתנים, כך אנחנו נערכים לכל מהפך טכנולוגי שנאלץ לבצע במסגרת התקנות החדשות בדגם הבא".

החשודה המידיית במעורבות היא החטיבה הידידותית לסביבה של מיצובישי. המכונית העירונית המכונה iMiEV, המפותחת על בסיס מנוע חשמלי, צוברת תאוצה בכמה וכמה זירות ובכלל זה בציי רכב ובמוסדות שעורכים ניסויים על טכנולוגיות הינע דלות פליטה. מיצובישי מעולם לא אישרה שהיא שוקלת לייצר רכב ספורטיבי עם מנוע חשמלי בפס סדרתי, אך גרסה היברידית נשקלה בכובד ראש בחודשים האחרונים ובהחלט עלולה לחצות מקו התאוריה לקו הייצור. כך או אחרת, הלנסר איבולושן מתכוננת לאבולוציה נוספת, הפעם תרתי משמע.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully