וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: מה מטריד את פרארי?

22.3.2011 / 14:27

פחות משבוע לפתיחת העונה, פיליפה מאסה חושש שהמכונית אינה תחרותית דיה מול הקבוצות האחרות. "רק כשנעלה על המסלול, תתבהר התמונה"

פיליפה מאסה, נהגה של קבוצת פרארי, חושד שמכונית ה-F1 של היצרנית לא תהיה מהירה מספיק עם פתיחת עונת הפורמולה 1 בשבוע הבא במלבורן אוסטרליה. בראיון שהעניק הנהג הברזילאי למגזין 'אוטוספורט' הבריטי, מציין כי היערכותה של הקבוצה נמצאת אמנם בשיאה אך מוקדם לנתח כיצד תתמודד המכונית מול המהירות והקצב של הקבוצות המשתתפות.

מאסה, שסיים את עונת 2010 במקום השישי בדירוג הנהגים עם 144 נקודות, מספר כי במשך החודשים האחרונים הושקעו מאמצים כבירים לשפר את אמינות המכללים, וכי להערכתו גיבשה פרארי חבילה טכנולוגית שתפחית את הסיכון לתקלות ולליקויים חמורים: "אחרי משטר אימונים מפרך בחורף האחרון, דומה שהמכונית אמינה מאוד. אבל זה רק פן אחד. היא גם חייבת להיות מהירה וחדה ועד שלא נגיע לאוסטרליה לא נדע איפה הדברים עומדים".

האסטרטגיה העונה תלויה במידה רבה בצמיגים, שכן השנה תהיינה הקבוצות חשופות למגוון שינויים חיצוניים שישפיעו על כושר הסתגלותן במהלך המירוץ, ובמיוחד תאלצנה אלה להבין את אופי התרכובות של הספקית חברת פירלי. "הניסיונות שלנו לאמוד אותן עמדו בראש סדר העדיפויות. ההבדל בין התרכובת הרכה לקשה גדל באופן משמעותי השנה. נצטרך להחליף צמיגים בתדירות גבוהה יותר ולעקוב כרגיל אחרי הטמפרטורות. מצד שני, אין ספק שזה יוצר מתח ועניין לנהגים ולקהל".

תכנית הפורמולה 1 מורכבת ב-2011 מ-19 אירועים ותסתיים ב-27 בנובמבר. הראשון ביומן יתקיים כאמור באוסטרליה בשבוע הבא, זאת לאחר שמירוץ בחריין שתוכנן לחנוך את הסבב נדחק החוצה עקב סכסוכים פוליטיים בתוך המדינה. עוד תוספת מעניינת לעונה היא התקנת מירוץ הודו שייערך ב-30 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully