וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה: אחות קטנה לפנמרה?

24.3.2011 / 9:59

יצרנית הספורטיביות שוקלת ייצור של מכונית סאלון שתתחרה במרצדס E קלאס וסדרה 5. מתי זה יקרה וכמה נשלם?

עשר שנים אחורה זה היה נשמע כמו התארגנות של הלצה ממוקדת ל-1 באפריל. אבל אחרי שפורשה הציגה את הפנמרה המפוארת והיא נערכת בימים אלה להעלות לרצפת הייצור את הקרוסאובר הקומפקטי החדש העונה לשם קאג'ון, מסתמן שגם מכונית סאלון קטנה ומוזלת נלקחת בחשבון. כך לפחות מפרסם מגזין הרכב הגרמני 'אוטו-בילד' שהזדרז להכתיר את המכונית הבאה תחת הכותר פאג'ון (pajun).

הבייבי פנמרה, או איך שלא יכירו בה בשנים הבאות, תהיה המכונית הראשונה של פורשה שתוזן ישירות לקרביה של סדרה מבוססת; במקרה דנן אלה הן ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס השולטות באגף הזה בדומיננטיות, ותמשכנה כנראה לקבוע את הרף הדינאמי בעוד שנים ארוכות. לפורשה בכל אופן יהיה מספיק זמן להתכונן להתכתשות על הכביש מול שתי אחיותיה לדגל, שכן לא תורכב המכונית לפני שנת 2014.

מימדיה של הסאלונית יתבססו על תרשימיה של הפנרמה, וכן העיצוב לא יפזול החוצה מקווי האופנה הקלאסיים של פורשה (חלילה). המנוע של הפאג'ון ישלף לכאורה ממשפחת פנמרה בהספק מופחת, כאשר בהמשך הדרך תצורף המהדורה ההיברידית המשופרת, כפי שהיא קיימת ב-S הייבריד האקולוגית.

הבחירה של פורשה לרדת טיפה קרוב יותר אל העם, נובעת לכאורה משכנועים של הדרגים הגבוהים יותר בהנהלת קונצרן פולקסווגן בעל השליטה. ולמרות זאת, התחזית היא כי עלותה לא צפויה לרדת מטווח ה-60 אלף יורו כשהיא תושק לקראת סוף שנת 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully