וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני תיאוריה חדשים מיום שישי

ירון אדרי

27.3.2011 / 15:37

החל ב-1 באפריל יתקיימו מבחנים עיוניים חדשים למבקשים להוציא רישיון נהיגה. מאגר של 1,800 השאלות יפורסם חינם באינטרנט

מבחני התיאוריה למבקשי רישיון נהיגה מתעדכנים החל מיום שישי ה-1 באפריל, כך מודיע שר התחבורה ישראל כץ. מיום זה ואילך, יתבצעו המבחנים העיוניים למבקשי רישיונות נהיגה במתכונת משופרת ומעודכנת שתסייע לנבחנים להבין טוב יותר את השאלות והתשובות ותמנע מהם טעויות מיותרות כפי שקרה בעבר.

בעקבות ניסוחים לקויים שהתגלו בשאלוני התיאוריה, הורה כץ על ביצוע העדכונים שייכנסו לתוקפם בסוף השבוע הקרוב כאמור. ועדה מקצועית ניסחה מחדש את השאלות והתשובות וקיבצה אותן במאגר הכולל כ-1,800 שאלות. המבחן המעודכן יכלול גם שאלות על לוח התמרורים החדש שפירסם לאחרונה משרד התחבורה.

מאגר השאלות והתשובות מפורסם באתר האינטרנט של משרד התחבורה ומאפשר לנבחנים להכנס אליו ללא תשלום. בזאת מבטל למעשה המשרד את המאגר הקודם שקובץ בספר שעלותו עמדה על 85 שקלים. מאגר השאלות מפורסם בשש השפות בהן ניתן להיבחן - עברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית.

מבחן התיאוריה כולל 30 שאלות אמריקניות (ארבע תשובות אפשריות מהן רק תשובה אחת נכונה) ובכדי לעבור בהצלחה יש לענות נכונה על 25 שאלות לפחות. במשרד התחבורה מציינים כי השאלות נערכו בצורה ברורה וקלה להבנה ולחלק גדול מהן צורפו הדמיות ואמצעי המחשה שיקלו על הנבחנים להבינן. תשובה ניתנת מייד עם תום המבחן ונבחן שנכשל יוכל להיבחן שוב כבר למחרת.

מבחני התיאוריה נערכים ב-20 מרכזים הפועלים כיום בכל רחבי הארץ באמצעות זכיינים פרטיים. מרכזי הבחינות פועלים מהשעה 08:00 בבוקר ועד 19:00 בערב ובימי שישי וערבי חג עד לשעה 13:30. מרכזי הבחינות יפעלו גם בימי חול המועד פסח. מועד לבחינה ניתן להזמין באמצעות האינטרנט או במוקד הטלפוני כפי שמפורסם באתר משרד התחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully