וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קוריאה מתקרבת לאירופה

29.3.2011 / 12:54

הזרוע הקוריאנית של רנו חשפה איור ראשון ליורשת ה-SM7. את הקווים דגמו מאירופה והמנועים יגיעו מאמריקה. בכורה בסאול

רנו-סמסונג, הצלע הדרום קוריאנית של יצרנית הרכב מצרפת, חשפה תרשים טרי למכונית המשפחתית הגדולה החדשה SM7 לקראת הצגתה הרשמית בתערוכת סאול 2011. הדור החדש לסדרה יחנך כשנה לאחר הצגתו בקוריאה כשהוא מצויד במערכות הנעה משופרות ובטיחות עדכנית בהשוואה אל דגמים קודמים, שנחשבו מיושנים בתכונותיהם. אולם, גולת הכותרת תופנה קרוב לוודאי לתחום העיצוב החיצוני המדיח לכאורה את הסטגנציה הטיפוסית שאיפיינה את ה-SM7 היוצאת.

המכונית תוכננה במרכז הפיתוח והמחקר המשותף של רנו-סמסונג בבוסאן קוריאה. על פי המסורת המערכתית, מרבית המכללים יפותחו על בסיס פלטפורמת ניסאן מקסימה דור שישי (2004) לרבות שימוש בממדיה ( אורך 4.95 מ', רוחב 1.80 מ') ובחטיבות הכוח הבינוניות - 2.3 ל', והגדולות יותר - 3.5 ל', הנעות על תפוקה שבין 180 ל-230 כ"ס בשידוך לתיבות אוטומטיות.

כפי שצויין ניכרת ההשראה המערבית שנחה על מעצביה. ה-SM7 מאמצת בחזותה קווי מתאר של מכוניות מאירופה ומזכירה את אופל אינסיגינה. ייתכן בהחלט שרמיזותיה של רנו על מחליפה ללגונה מאמתות זליגה של קונספטים בין המחלקות במטרה לחזק את מעמדה בשווקים אחרים, שם חסר לה יתרון בתחום ההופעה. כך או כך, הקשר בין מזרח למערב מתהדק ומי יודע, אולי בשלב מסויים תהיה לזרוע נציגה לסגמנט גם אצלנו. להזכירכם, מקורה של הפלואנס המשפחתית בקוריאה, שם היא משווקת כסדרה כרנו-סמסונג SM3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully