וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי רייקונן רוצה נאסקאר

ירון אדרי

29.3.2011 / 17:04

אלוף הפורמולה 1 בעבר ונהג ה-WRC בהווה קימי רייקונן יצטרף עוד השנה לסדרת נאסקאר האמריקנית. יקים קבוצה בשם ICE1 רייסינג

קימי רייקונן ממשיך לבסס עצמו בסדרות מירוצים נוספות בעולם. אלוף הפורמולה 1 של 2007 יקים קבוצת מירוצים חדשה שתתחרה בסדרת הנאסקאר האמריקנית, כך מדווח העיתון הפיני 'טורון סנומט'. כיום מתחרה רייקונן באליפות הראלי העולמית ה-WRC במכונית סיטרואן, אך לא בהצלחה יתרה. הפיני אמנם סיים מירוצים בתחום הניקוד, אולם בעיקר צבר לעצמו מוניטין מפוקפק כמי שמרסק מכוניות לאור המספר הרב של תאונות בהן היה מעורב.

לאחרונה דווח כי רייקונן יקים קבוצת מירוצי מוטוקרוס יחד עם קוואסאקי תחת השם 'ICE1 רייסינג', על בסיס הכינוי שדבק בו - אייסמן (איש קרח) . תחת אותו השם תוקם גם קבוצת הנאסקאר בשיתוף עם פוסטר ג'ילט לו ניסיון רב במירוצי נאסקאר. בשלב זו טרם נמסר באיזו מכונית ינהג - דודג', טויוטה, פורד או שברולט. כמו כן, עדיין לא ידוע האם רד בול תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של רייקונן לאור העובדה כי היא כבר מריצה קבוצות נאסקאר בעצמה.

"אני עוקב אחרי נאסקאר כבר הרבה זמן ואני יודע שמדובר במירוצים ברמה הגבוהה ביותר", כך מסר רייקונן לעיתון. "זה אתגר עצום עבורי וכיף גדול ואני כבר מצפה להתנסות שלי שם". מהמידע שנמסר, טבילת האש של הפיני צפוייה להיות בקיץ הקרוב בסבב הטנדרים של הנאסקאר ולאחריה יצטרף לסבב המשנה ניישנווייד. מאוחר יותר מתכנן רייקונן להצטרף לסבב ספרינט קאפ הבכיר שם יפגוש בחברו לשעבר חואן פאבלו מונטויה עימו נהג בקבוצת הפורמולה 1 של מקלארן בשנים 2005 ו-2006.

עוד בשנותיו האחרונות בפורמולה 1 הכריז רייקונן כי הוא מחפש אתגרים חדשים מחוץ לחיים הנוקשים של סבב המירוצים היוקרתי בעולם. במספר הזדמנויות דווח על חיבתו לבילוי בפאבים עם חברים כולל שתייה באופן שאינו יאה לספורטאי ברמתו. נראה כי הפיני ממשיך להאמין בדרכו וייתכן כי גם ה-WRC כבר לא מאתגר אותו כבעבר. מנגד, לאור הקירבה ל-1 באפריל ייתכן בהחלט כי מדובר בסוג של מתיחה, אולם בשלב זה בקריירה שלו בהחלט אפשר להאמין לכל רעיון שלו, דימיוני ככל שיהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully