וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: שברולט מאליבו החדשה

31.3.2011 / 9:40

שברולט תחשוף בתערוכת שנגחאי את הדור השמיני למשפחתית האמריקנית. בינתיים היא מגרה אותנו עם טפח מהעכוז

זוהי התמונה הרשמית הראשונה ליורשת שברולט מאליבו, המשפחתית הגדולה מארה"ב. החברה האמריקנית תקדם אותה לבכורה בינלאומית ב-18 באפריל במסגרת תערוכת הרכב המתקיימת בסין ובתוך כך תעביר את השידור באינטרנט באמצעות דף הפייסבוק של GM, החל משעות הבוקר המוקדמות על פי שעון ישראל.

למאליבו 2012 מותאמים מנועי ארבעה ושישה צילינדרים בשידוך לתיבות הילוכים אוטומטיות להן שישה יחסי העברה. לא ידוע כרגע אם המשפחתית הגדולה תאמץ טכנולוגיית הגדשת טורבו כפי שעושות מתחרותיה, אולם זה נראה כמו מהלך שנגזר מתנאי האקלים שכן לאחרונה הושם דגש על הפחתת תצרוכת הדלק ופליטת הפחמן הדו חמצני (CO2) בכל סדרות המשפחה. כל ניסיון להמר על שינויים בממדים מיותר בשלב זה, אך כלי התקשורת בארה"ב רומזים על צמיחה קלה בבסיס הגלגלים.

מסתמן כי המכונית תגיע לאולמות המכירה לקראת אמצע שנת 2012 עם מסירות ראשונות ברבעון האחרון של השנה. הפרטים אודותיה צרים כאמור ומסתמכים באמרות בכירי המותג למכונית טובה בהרבה מקודמתה ומעט על הטכניקה המודרנית: "בין אם אנחנו נשווק אותה בארה"ב, אירופה או המזרח התיכון, המאליבו החדשה היא קפיצת מדרגה רצינית. היא מתוכננת מהרצפה והשהשינויים בה יורגשו היטב", כך מציין ריק שיידט, סגן נשיא שברולט ארה"ב.

המאליבו הראשונה יוצרה בשנת 1964. הדור האחרון והשביעי לסדרה שהושק בשנת 2008 מסר עד היום כ-600,000 עותקים בעולם והוכתר לרכב השנה בצפון אמריקה. שברולט תמכור את המאליבו ב-100 מדינות מסביב לעולם ביניהן כאמור תהיה גם ישראל. טרם נמסרה תגובת היבואנית UMI לגבי המועד המתוכנן להשקתה אצלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully