וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש: 60 נהגים שיכורים נתפסו

3.4.2011 / 9:50

משטרת התנועה מסכמת סוף שבוע רווי אלכוהול בכבישים. 60 נוהגים תחת השפעת אלכוהול נעצרו וגם עברייני מהירות

בסוף השבוע הראשון של חודש אפריל, ערכה משטרת התנועה הארצית (מתנ"א) פעילות ממוקדת בצירים הבינעירוניים כנגד נהגים הנוהגים תחת השפעת אלכוהול (בד"כ בדרכם חזרה ממקומות בילוי)ואחרים הנוסעים באופן פרוע ובמהירויות חריגות. גם הפעם, הדיווח מהשטח עשיר במיוחד, עם למעלה מ-60 נהגים שיכורים שהורדו מהכביש ולדברי משטרת התנועה, גם מאות נהגים שנתפסו בגין מהירויות חריגות המחייבות שלילת רשיון.

בבוקר יום שבת התקבל במשטרת התנועה הארצית שרון דיווח על תאונת דרכים בכביש 55 - ליד כפר סבא ובעת הגעת צוות המתנדבים לזירת התאונה , הבחינו בנהג כבן 60 תושב השרון המדיף ריח חריף של אלכוהול מפיו ובתחקור ראשוני , הודה בפניהם כי שתה בסה"כ 3 כוסות (חצי ליטר) בירה וכן כוס וודקה. בבדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף נמצאה בגופו כמות אלכוהול גבוהה במיוחד של 1000 מיקרוגרם . כשנשאל לרמת שכרות זו, ציי הנהג: "הייתי באירוע משפחתי אז מה ציפיתם שלא אשתה?". רישיונו של הנהג ורכבו נלקחו מידית לחודש ימים וכל שנותר כעת לנהג - לצפות לדיון בבית המשפט, שם אם ימצא אשם, הוא צפוי להיפרד מרישיון הנהיגה למינימום שנתיים.

197 קמ"ש וגם 3 עקיפות בפס לבן

בין הנהגים הממהרים בסוף השבוע, שניים בלטו במיוחד: במקרה הראשון, משטרת התנועה הארצית שפלה עצרה בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, תושב מזרח ירושלים בן 21 בעת שנהג ברכבו מסוג ב.מ.וו במהירות של 192 קמ"ש (110 קמ"ש בקטע כביש זה). כהסבר סיפר הנהג ש"האור בלוח השעונים לא עובד אז לא יכולתי לראות את המחוג של המהירות וכמה אני נוהג". רישיונו של זה נלקח מידית לתקופה בת 30 יום ובהמשך יידרש להתייצב בבית המשפט בגין עבירת המהירות.

המקרה השני שייך לנהגת מהדרום כאשר נתפסה על ידי נכשיר האכיפה מסוג 'דבורה' נוהגת במהירות של 197 קמ"ש בבוקר יום שישי בכביש הערבה סמוך לחצבה, בקטע כביש בו מותרת הנסיעה עד 90 קמ"ש בלבד. אולם בכך לא היה די כי במהלך ניסיונות ניידת התנועה הסמויה להגיע אל הרכב הממהר, זיהה השוטר את הנהגת מבצעת בשלושה מקרים שונים עקיפות מסוכנות , תוך חציית קו הפרדה רצוף. כשלבסוף נעצרה ונשאלה לפשר נהיגה זו, ציינה הנהגת, חיילת בת 19 תושבת הסביבה "פשוט מיהרתי הביתה מהבסיס". רישיון הנהיגה שלה נלקח במקום לתקופה בת חודש ימים ובעוד כשבועיים תתייצב בפני שופט בגין עבירות התעבורה המיוחסות לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully