וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה 1, התביעה 0

ירון אדרי

4.4.2011 / 9:51

בית משפט בניו יורק פסק כי טויוטה אינה אשמה בתאונה שארעה בשל דוושת האצה שנתקעה. נצחון בתביעה אחת ממאות שעומדות כנגדה

קריאות התיקון שהפיצה טויוטה עבור כתשעה מיליון כלי רכב בשל דוושת ההאצה התקולה לכאורה, הניב גל של תביעות כנגדה בעיקר בארה"ב. כעת קובע בית המשפט האמריקני כי היצרנית חפה מפשע לפחות במקרה אחד בו לכאורה הואשמה הדוושה כגורם לתאונת דרכים. האם הנצחון במערכה יניב גם נצחון בקרב כולו?

'בלומברג ביזנס וויק' מדווח כי בית המשפט בניו יורק פסק לטובתה של טויוטה בתביעה שהגיש כנגדה ד"ר אמיר סיטפלוואלה. מקור התביעה בתאונה בה היה מעורב כאשר מכונית הסאיון שלו מבית היצרנית היפנית האיצה בפתאומיות וגרמה לו להתנגש בעץ. לטענתו, הדוושה נתקעה בין אם בעצמה או כתוצאה משטיחון הרצפה, וכך למעשה כיסה שניים מהגורמים בגינם הואשמה טויוטה כאחראית בשנתיים האחרונות.

בית המשפט כאמור לא התרשם מטיעוניו של סיטפלוואלה וקבע כי טויוטה הוכיחה באמצעות מספר הניסויים הרב שביצעה כי אין כל בעייה בדוושה. עוד יש לקחת בחשבון כי לא מעט חקירות רשמיות קבעו כבר כי תאונות רבות בהן היו מעורבות מכוניות טויוטה נגרמו כתוצאה מטעויות נהיגה. לעובדות אלה חשיבות גדולה עבור היצרנית היפנית גם לתהליך שיקום התדמית שנפגעה וגם כתקדים עבור מאות תביעות אחרות העומדות מולה בארה"ב ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully