וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי TMרייסינג הושקו בישראל

קובי

4.4.2011 / 19:53

מותג אופנועי השטח מאיטליה, TM רייסינג הגיע רשמית לישראל. 5 דגמים ראשונים ישווקו, עם תמריצי רכישה ייחודיים. בעתיד, גם קבוצת מירוצים

'ליגל' יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל, השיקה היום (שני) מותג אופנועי שטח חדש בישראל, TM רייסינג. בהיצע החדש נכללים כבר בתחילת הדרך לא פחות מחמישה דגמים שונים של אופנועי שטח מקצועיים עם מנועי 2 פעימות ו-4 פעימות ואבזור תחרותי עשיר - שלדת אלומיניום קלילה, שתי מפות הצתה לתפוקות כוח שונות, בולמי זעזועים של מרזוקי בקוטר 50 מ"מ מלפנים, בולם אוהלינס אחורי, תיבות 6 הילוכים, בלמי ברמבו וניסין ועוד.

מתוך חמשת הדגמים, שלושה מנועי 2 פעימות ממלאים את היצע אופנועי האנדורו: 125 סמ"ק שמחירו 61,500 שקל, 250 סמ"ק שמחירו 77,500 שקל ו-300 סמ"ק שמחירו יעמוד על 81,500 שקל. מעליהם ניצבים שני מנועי 4 פעימות עם הזרקת דלק, שסתומי טיטניום, 2 מפות הצתה ואותם מכללי מתלים. מחירה של גרסת ה-4 פעימות בנפח 250 סמ"ק יעמוד על 87,500 שקל ומחיר גרסת ה-450 סמ"ק תעמוד על 89,500 שקל. על פי הערכות אלי ברדה, מנכ"ל 'ליגל', צפי המכירות עומד על 30-40 כלים בשנה הקרובה ועד כדי הכפלת המספר בשנה הבאה, עם התחלת קיום מירוצים חוקיים בישראל. שיווק אופנועי המותג החדש יעשה בצמוד לסוכנות דוקאטי בישראל (רח' הר ציון 72) וכן אצל שני סוכני משנה, סטאריק אנג'נירינג ו'ברווז' ברחובות.

השקה אופנועי TM רייסינג. קובי ליאני
השקה אופנועי TM רייסינג/קובי ליאני

חדירה פעילה לשוק צומח

פלח אופנועי האנדורו בישראל שצמח לממדים משמעותיים בשנים האחרונות (300 יחידות ב-2010), משך אליו המון שחקנים חדשים והתחרות בשיאה. לכן, לשם החדרת הכלים לשוק, מתכננת 'ליגל' לא רק להקים קבוצת מירוצים שתשתתף, אלא למשוך לקוחות באמצעות הבטחת הנחה של 10 אחוזים מהמחיר הרשמי ללקוחות דוקאטי שיבחרו לרכוש אופנוע נוסף וכן התחייבות לרכישה במזומן (Buy Back) מהקונה המקורי בתקופה של עד שנתיים מיום הרכישה, במחיר מחירון (בהתאם למצב האופנוע). מעבר לכך, הרוכשים מקבלים גם שנה אחריות יצרן.

מקורם של אופנועי TM הוא באיטליה (נוסד בשנת 1978), במפעל קטן וייחודי שבו מועסקים כ-60 עובדים וקצב הייצור השנתי עומד על 2,000 יחידות. מותג זה נהנה ממעמד פרימיום משום שכל אחד ואחד מהכלים הנושאים את שמו, נבנים כולם בעבודת יד, כשהחברה עוסקת ם בפיתוח וייצור השלדות והמנועים. למרות המספרים המצומצמים, היצרן האיטלקי TM רייסינג רשם לזכותו שתי זכיות באליפות האנדורו העולמית ולא פחות מ-9 ניצחונות במירוץ ה-Six-Days התובעני.

השקה אופנועי TM רייסינג. קובי ליאני
צפי המכירות לשנת 2011 עומד על 30-40 יחידות/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully