וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תילחם לקסוס בגרמניות

ירון אדרי

6.4.2011 / 14:19

לקסוס חושפת את מכונית הקונספט LF-Gh, קדימון לדור הבא של ה-GS. העיצוב מתחדש ואולי גם מנוע היברידי חדשני בתכנון

הצונאמי ביפן שלח את יצרניות הרכב להשבתה מאונס, ואף גרם למפעלים הנמצאים מחוץ לארץ השמש העולה לסגור קווי ייצור. למזלה של טויוטה, את מכונית הקונספט למותג לקסוס המיועדת לתערוכת ניו יורק שתפתח בעוד כשבועיים, היא כבר ייצרה. כעת כל שנותר לה הוא למשוך את הזמן עם טיזרים עד לחשיפה הרשמית.

השם שנבחר למכונית הקונספט הוא LF-Gh, סימול ל-Lexus Future Grand Touring Hybrid. בעברית – מכונית הטורינג ההיברידית הגדולה של לקסוס בעתיד. אכן ראשי התיבות עדיפות במקרה זה. להיות יותר ממוקדים, הקונספט הזו רומזת על הדור הבא של מכונית הסלון GS. בכלל, עם שפת עיצוב זו תתכנן לקסוס את הדורות הבאים של כל סדרות הדגמים שלה.

לאחר התחדשותן של היריבות לסגמנט, גרמניות בעיקר, לקסוס הייתה חייבת לרענן בצורה מקיפה את מכונית הסלון הבאה שלה. אמנם מדובר רק בשתי תמונות חלקיות ביותר, אך ניתן לראות שמדובר בעיצוב שונה מהשבלונה היפנית לה הורגלנו. גופי תאורה מעוצבים בשילוב נורות LED, קווים חדים ואלמנטים תואמים נוספים.

יחד עם העיצוב החדש, סביר שלקסוס תערוך שינויים גם בתחום יחידות הכוח, ובראשם עדכון מערכת ההנעה ההיברידית שלה. אמנם בשלב זה ה-GS עדיין מובילה על פני הגרמניות בטכנולוגיה ירוקה זו, אך הפערים מצטמצמים במהירות והיתרון עלול להיעלם פתאום. ראו לדוגמה אינפיניטי M. פרטים כאמור אין, אך בשבוע הבא סביר שכבר נדע כמעט את הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully