וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה חלקית לסובארו אימפרזה

7.4.2011 / 9:33

סובארו משחררת תמונת פרופיל בודדה של יורשת האימפרזה שתוצג בתערוכת ניו-יורק. בינתיים הם ממהרים להחמיא לצריכת הדלק שלה

אחרי סדרת האיורים המחניפים שנחשפו לסובארו אימפרזה 2012 בחודש נובמבר (ראו קישור בתחתית העמוד), מפיצה היצרנית היפנית תמונה ראשונה ורשמית בהחלט, ליורשת המשפחתית הוותיקה שלה במרכב הסדאן, שבועות טרום הבכורה הבינלאומית בתערוכת הרכב בניו-יורק. האם היא וויתרה על המראה הספורטיבי המושך?

למרבה הצער, הטיזר של סובארו נעדר פרטים טכניים מהותיים מהם אפשר לחלץ מידע קונקרטי יותר אודותיה, פרט לסעיף קטן שבו הם מצהירים שזו הגרסה החסכונית ביותר של הסדרה העממית מאז שנוסדה, שכן זו מחזירה כ- 13 ק"מ לליטר בממוצע.

מה שלא נאמר - אך משתמע בין השורות, הוא כי מנוע הבוקסר של הסדאן החדשה יגיע בנפח של 2.0 ל' אטמוספרי בהספק שינוע בטווח של 150-155 כ"ס, בשידוך לתיבה רציפה (CVT) והנעה כפולה סימטרית מסורתית. עוד עולה על רקע החשיפה, כי ייתכן וסובארו תשיק מנוע היברידי חדש, אולם לא ברור אם נתון הדלק לעיל מייצג אותו.

על העיצוב החיצוני לא מרחיבים כפי שנהוג לעשות לעתים, ומשאירים אותנו במתח עד לדקה האחרונה. מכל מקום ,ובהשוואה לאיורים הגרפיים בדיווח הראשון, עושה רושם שסובארו בוחרת בקווים יותר מאופקים שמתאימים לרוחה השמרנית. אמנם מדובר רק בתמונת פרופיל, אך ממנה אפשר להפיק לא מעט על הכיוון החדש אליו היא זורמת.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully