וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי איטליה דוברת גרמנית

9.4.2011 / 10:41

פרארי 458 איטליה לא צמאה לשיפורים. אבל סדנת אנדרסון הגרמנית לא מכירים בזה, אז תפרו לה חבילה שחורה ומפחידה שסוחטת ממנה 627 כ"ס

סדנת השיפורים של אנדרסון החליטה כי במסגרת ברכת האביב, זקוקה פרארי 458 איטליה לשמלה מעט יותר "פרחונית" מגוון האדום קלאסי המסורתי. ולכן, המציאו במיוחד עבורה חבילה מיוחדת שנקראת 'קרבון בלק אדישן 458' שעושה אותה טובה עוד יותר.

השינויים של אנדרסון תחילתם במראה החיצוני. מחלקת העיצוב העמיסה על גופה המחוטב חומרים מתרכובות סיבי פחמן (להלן הכותר קרבון) והתקינו חלקים נוספים סביב ספי הדלתות והפגושים הקדמיים, האחוריים, בדופן המראות הצדדיות וליד תא המטען.

מכסה המנוע למשל כוסה מספר דפנות בחומר האקזוטי, אולם באנדרסון טוענים שאי אפשר להבחין בהן, מה שאי אפשר לומר על חישוקי ה-21 אינטש הענקיים וצמיגי ה--245 מלפנים. גם תא הנוסעים זכה לתשומת לב, ושם מקיפה את הנהג סביבה איטלקית קלאסית עם הטמעות של סיבי פחמן (נו מה) בשטחי הפנים.

מנוע ה-4.5 ל' V8 מפיק על פי היצרנית ממארנלו 570 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-55.2 קג"מ בתחום שבין 3,000 ל-6,000 סל"ד, כאשר 80 אחוזים מכוח המומנט מופקים במדרגות הכוח הראשונות בעקומה. נזכיר כי מנוע זה הוא הראשון של פרארי שמצויד בהזרקת דלק ברכב עם יחידת כוח מרכזית-אחורית. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה.

בהקצאת התקציב של אנדרסון הייתה הסכמה להעלות את הספקה ביותר מ-100 כ"ס, לטווחים שמתקרבים ל-800 כ"ס. אולם, בתור מנה ראשונה (ואחרונה כנראה) קפצו הם על ההזדמנות הזולה (יחסית) של תכנון מערכת שדרוגים בינונית מבוססת על תוכנת ניהול מחשב מנוע שמשנה את אופי היחידה. התוצאה הסופית מסתכמת ב-627 כ"ס ו-58.3 קג"מ.

את המיאוץ הרשמי ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-3.3 ש' (שיפור של מאית השנייה) ומהירותה המרבית עומדת על 332 קמ"ש - טיפוס של 7 קמ"ש ביחס לדגם היצרן. למי שחסר משהו, אפשר להתקין מערכת מפלטים עבת צליל של חברת רנטק שמנפקת שאון שמרטיט כל איבר בגוף. המחיר לסט טרם פורסם, אך סביר שלא מדובר במוצר ממחלקת המבצעים שעל המדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully