וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לחוקי התנועה

ירון אדרי

10.4.2011 / 15:27

נהגת נתפסה מניקה תוך כדי נהיגה על כביש 1; בן 83 מעולם לא הוציא רישיון; מיהר לבית חולים באילת על 186 קמ"ש כי היה בדרך לצינתור. שלל סוף השבוע של אגף התנועה

כמידי יום ראשון, דובר אגף התנועה במשטרת ישראל רפ"ק יגאל הבשור מספר לנו על עלילות נהגי ישראל בדרכים בסוף השבוע שחלף. וכמו בכל פעם, אנו שוב נדהמים לגלות את קלות הדעת הבלתי נתפשת של מי שיושב מאחרי ההגה, שאינו מתפנה ולו לשנייה לחשוב על השלכותיהן של פעולותיו.

שוטרי התנועה נתקלו גם השבוע במספר ארועים חריגים. כך למשל נתפסה נהגת תושבת טירה כשבנה יושב על בירכיה תוך כדי נסיעה. להגנתה אמרה כי "ארבעת הילדים האחרים חגורים, אז פשוט על החמישי אני שומרת בעצמי". ואם זה לא חריג דיו, תושבת ירושלים נתפסה נוהגת בעת שהניקה את תינוקה על כביש 1.

לצערנו, נראה כי את נגע הנהיגה בשכרות קשה לחסל. בסוף השבוע האחרון לבדו נתפסו כ-70 נהגים שבדמם רמת אלכוהול גבוהה מהמותר, ואלה הורדו מהכביש ורכבם נלקח מהם לתקופה של 30 יום. עוד מציינים במשטרת התנועה כי נתפסו מאות נהגים במהירות מופרזת. כך למשל נתפס תושב בת-ים כשהוא נוהג בכביש הערבה במהירות של 186 קמ"ש במקום 90 קמ"ש. להגנתו מסר לשוטרים כי הוא ממהר לבית החולים. מדוע? "אני צריך לעבר צינתור בלב, אז אם אפשר להתחשב ולוותר".

את אות נהג החודש צריך לקבל תושב עמק חפר, בן 83, שנתפס נוהג על אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. לטענתו, הוא מיהר לבית החולים לבקר חבר. האם החבר יבקר אותו כשישב וימתין לגזר הדין של שופט התעבורה? מעט צעירה יותר היא נהגת בת 20 תושבת ירושלים שנתפסה נוהגת ללא רישיון נהיגה במהירות של 166 קמ"ש. לה היה תירוץ מקורי: "ניגשתי לטסט והיתה לי הרגשה שעברתי, אבל לא טרחתי לבדוק אם עברתי או לא, אז אני נוהגת". שופטי בית המשפט לתעבורה יסבירו לה בקרוב, כמו גם לאחרים, את ההבדל בין הרגשה אישית לאחריות אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully