וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קורבט חוגגת

11.4.2011 / 7:00

שברולט מעניקה לספורטיבית המיתולוגית שלה מהדורה אקסקלוסיבית לציון 100 שנים להקמת המותג. קורבט עד המאה הבאה

ג'נרל מוטורס הציגה בקליפורניה את שברולט קורבט Centennial כמחווה חגיגית למיסוד המותג האמריקני ב-1911. היא נמכרה במכירה פומבית במסגרת אירוע שמארגנת חברת האספנות 'בארט ג'קסון' מאריזונה, כאשר הרווחים ממכירתה נתרמים לקרן למלחמה בסרטן בילדים על שם אוסטין האצ'ר. המהדורה השרירית תהיה זמינה לכל הסדרות הנוכחיות של החטיבה הספורטיבית ביניהן ZR1, ZO6 והגרנד ספורט החל מהקיץ הקרוב. השראתה של קורבט 100 השנים נובעת ממורשת המירוצים של החברה.

בניגוד למקבץ שגרתי של גרסאות "רחוב" של הקורבט, המכונית הזו הופקה ישירות על ידי ג'נרל מוטורס וצוות המעצבים המרכזי שלה, ולכן רמת החשיפה שלה באמריקה נרחבת ממרבית החבילות המשדרגות שמופצות לשוק. אי לכך, כדי לגרום לה להיות נחשקת עבור מי ששם את כספו על השולחן, היא מקבלת קיט חמוש הופעה בצבע עמוק המכונה על ידי שברולט Carbon Flash Metallicהמורכב הן מגוון שחור בולט והן מהתאמה לחישוקים מוגדלים בהם מותקנים קאליפרים בצבע אדום.

בסיס המכונית הוקם מדגם ה-3LZ לו מנוע V8 בנפח 7 ליטרים עם 505 כ"ס המשודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים. למערך הכללי משולב קיט ביצועים של גרסת ה-ZO7, עם פריטים קוסמטיים כמו מכסה מנוע מסיבי-פחמן (ZO6) ואלמנטים תומכים של חבילת ה-CFZ (ספליטר קדמי וגגון קרבון), יחד עם מערכת המתלים הטכנולוגית Magnetic Selective Ride Control. גם תא הנוסעים שופע פריטים בלעדיים ובו אפשר למצוא מושבים מחוממים, מערכת שמע משוכללת ודיפוני עור על שטח הפנים.

בתמורה לרכישת המכונית במסגרת המכירה הפומבית, מעניקה שברולט לבעליה החדשים שי יוצא-דופן, את תכנית ה- Engine Build Experience Program, המאפשרת לו לשהות במחיצת הטכנאים בזמן שאלה מתקינים את המנוע במכוניתו החדשה העונדת את הסימול 00100. בסיום תהליך ייצורה, יישלח לאסוף אותה במוזיאון הלאומי לדגמי קורבט בבאולינג-גרין בעיר קנטאקי בארה"ב. בקיץ הקרוב כאמור, שברולט תנפק עוד כמה עשרות עותקים של החבילה. המחיר, אינו ידוע בשלב זה.

שברולט קורבט מהדורת 100 שנים. אתר יצרן
שברולט קורבט מהדורת 100 שנים/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully