וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו XV קונספט ספין אוף

11.4.2011 / 10:55

מעט לאחר הקדימונים לאימפרזה החדשה משחררת סובארו תמונה לרכב פנאי עתידי העונה לשם הזמני XV קרוסאובר. כך תראה גרסת ההאצ'בק?

סובארו תציג ב-19 באפריל בתערוכת הרכב בשנחאי את הקונספטXV קרוסאובר. כנגזר משמו מדובר ברכב פנאי המבוסס על סדרות השטח הקלות של היצרנית היפנית עם התקן של מערכת ההנעה הסימטרית לארבעת הגלגלים (AWD) המסורתית .בכורתו מאורגנת כשבוע לאחר שסובארו החלה לקדם את השקת האימפרזה 2012 שתיערך בתערוכת הרכב בניו יורק בסוף החודש, כך שהיפנית עמוסה באירועים בזמן הקרוב.

מתמונת הטיזר לעיל לא ניתן לדלות הרבה מאוד פרטים אודות ה-XV קונספט. המבנה הכללי של הרכב תומך בקו הקלאסי של זנב קצר ומרווח גחון מוגבה לצורכי עבירות, אולם סביר שלא יהיה הרבה יותר כשיר מפורסטר או אאוטבק בדרכים לא סלולות. יתר המרכיבים דומה שיתאמו את זהותו של ה-XV הנוכחי הנמכר גם בישראל כ-B3 XV, להבדיל הופעה חיצונית מודרנית יותר ותא נוסעים מעודכן.

גם בגזרת המנועים חסר בשלב זה המידע החיוני, וככל הנראה תהיינה אלה יחידות הכוח החדשות של סובארו מהדור השלישי לסדרות הבוקסר (מנועי 2.0 ו-2.5 ל' בהספקים שבין 150 ל-180 כ"ס) שתאכלסנה את הפרונט של המכונית. פרט לכך, מסתמן שה-XV תהווה תמרור הכוונה לעיצובה החיצוני של גרסת החמש דלתות של האימפרזה. אולם עד שלא תספק החברה תמונות נוספות, אין אפשרות לדעת בוודאות מה יעזוב את פס הייצור.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully