וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדש יבוא פולאריס רייזר

ירון אדרי

12.4.2011 / 12:23

פולאריס RZR וריינג'ר חוזרים לישראל לאחר שהייבוא הופסק בעקבות דרישה של משרד התחבורה. רייזר 2011 החל מ-110 אלף שקלים

חברת מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי, יבואנית פולאריס לישראל, מודיעה על חידוש יבוא ה-RZR (רייזר) והריינג'ר. זאת לאחר פרסום מסקנות ועדה שמינה משרד התחבורה לבחינת רישיונות הייבוא לטרקטורי משא (Side by Side). השיווק הופסק במהלך 2010, ולמעשה הוקפא עד לקבל מסקנות הוועדה.

הוועדה הוקמה במהלך שנת 2010 במטרה לבחון את תקנות הרישוי של כלים אלו בישראל כאמור, והתאמתן לכלים שמשווקים בעולם. במסגרת מסקנותיה, נקבעו שלוש הגבלות עיקריות לפיהן האחריות על הגבלת מהירות הכלים ל-50 קמ"ש תהיה על היצרנית ולא היבואנית, נקבעו תקנות לגבי המשקל המותר להובלה ביחס למשקל הכלי וכן נקבע הגודל המינימלי לשטח הטעינה (ארגז אחורי).

עם חידוש הייבוא, מקבל ה-RZR 800 מספר חידושים לשנת 2011. כך למשל הוא יצוייד בהגה כוח אלקטרוני (EPS), תוספת פגוש ותא כפפות, תוספת של 10 אחוזים במכל הדלק לטווח נסיעה גדול יותר ב-20 אחוזים ומהלך מצערת פרוגרסיבי. כמו כן, הדגם החדש כולל בולמי זעזועים 'Fox Podium', חישוקי אלומיניום שחורים וצמיגי 'Maxxis Bighorn'. מחירו של הרייזר 800 יעמוד על 110 אלף שקלים, והנחה מיוחדת תינתן למשלמים במזומן.

"אנו שמחים לבשר על חידוש יבוא משפחת הרייזרים והריינג'רים לישראל", כך מוסר קובי כהן מנכ"ל מוטוספורט. "סוכני פולאריס הפזורים ברחבי הארץ מקבלים פניות רבות לגבי הגעת דגמי פולריס החדשים וההתרגשות בשטח גדולה", כך הוא מוסיף. הרייזר הגיע לישראל בפברואר 2009, ומאז נמסרו כ-900 יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully