וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: הופסק יבוא ג'יפ רנגלר בגלל ליקוי בטיחות

12.4.2011 / 13:06

מרכז הבטיחות לכלי רכב בסין טוען שגי'פ רנגלר לא עומד בתקנות הבטיחות לאחר שמספר עותקים ממנו עלו באש. אחד באפריל עבר כבר לא?

ויכה המלפפון את הגנן. מכון ה-AQSIQ הסיני (סימול ל-Inspection and Quarantine - חקירה והסגר), סוג של מקביל ל-NHTSA האמריקני, פרסם ביום שישי אזהרה לבעלי רכב השטח ג'יפ רנגלר. לדבריו, נחשפו שורה של תקלות בתיבות האוטומטיות של הרכב שגרמו להתלקחותן של מספר יחידות המיובאות דרך הסוכנות המקומית. עד כה, לא צוין אם נפגעו אנשים כתוצאה מהדליקות, כך מדווח העתון 'ציינה דיילי'.

הסינים שעל פי הדעה הרווחת אינם הברומטר לבטיחות בכלי רכב, בוחרים להפסיק בשלב זה את יבואו של ג'יפ רנגלר עד שחברת האם קרייזלר תסיים את בדיקותיה הרשמיות בשבועות הקרובים. החברה קראה בשבוע שעבר לקבוצה אחרת של כ-470 רנגלרים שהגיעו לסין לשוב למרכזי השירות במסגרת קריאת תיקון בגלל ברגים רפויים במערכת ההיגוי, שעלולים לגרום לרכב לצאת משליטה.

מטה קרייזלר בסין יבדוק את המכוניות הרלוונטיות לאחר מקצה הבחנות וישלח את מסקנותיו חזרה לחברה בארה"ב. השוק הסיני שנחשב לאחד הגדולים והרווחים בעולם הינו נקודה חשובה לתאגידי הרכב בארה"ב, שרואים במקום זה קרקע פורייה לצמיחה ולשיקום מצבם הכלכלי העגום. למרות שכמות המכוניות הפגומות קטנה כרגע, הם לא רוצים שהסינים יפנו כלפיהם את העורף ויאבדו את אמונם באחד המותגים הוותיקים שלהם בטענה שהם אינם מוכנים לרכוש כלי רכב שאינם בטיחותיים. בכל זאת, גם לסינים יש קווים אדומים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ
  • AQSIQ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully