וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: סיטרואן למוסך

ירון אדרי

12.4.2011 / 15:08

חברת דוד לובינסקי מפיצה קריאת תיקון עבור 189 יחידות מדגמי סיטרואן C4 VTR ו-C4 פיקאסו. תחליף צמות חשמל וכבלי בלם חניה

חברת דוד לובינסקי יבואנית סיטרואן לישראל מודיעה על קריאת תיקון (ריקול) לסיטרואן C4 פיקאסו ול-C4 במרכב שלוש דלתות. מדובר בסך של 189 כלי רכב משני הדגמים, בשל מספר תקלות אפשריות. לצורך התיקון, בעלי הדגמים הרלוונטיים עימם תיצור החברה קשר יידרשו לסור למרכזי השירות המורשים של היבואנית. הטיפולים יעשו ללא תשלום.

קריאת התיקון ל-C4 בגרסת ה-VTR שלוש דלתות מתייחסת ל-71 יחידות אשר נמסרו בין השנים 2005 ל-2008. הטיפול כולל את החלפתה של הצמה החשמלית בדלת תא המטען והשהייה הנדרשת במוסך היא בין חצי שעה לשלוש שעות.

עבור המיניוואן הקומפקטי C4 פיקאסו, מדובר בסך של 118 יחידות אשר נמסרו בין השנים 2007 ל-2008. במקרה זה כרוך הטיפול בבדיקה וכוונון של אחד מכבלי בלם החניה החשמלי או בהחלפתו במידת הצורך. בלובינסקי מעריכים כי זאת יידרש בכעשרה אחוזים מכלל היחידות הרולוונטיות. משך הטיפול בין שעה לשלוש שעות.

לפני כחודשיים נקראו למוסך על ידי לובינסקי דגמים נוספים מבית סיטרואן. מדובר בג'אמפי דיזל ידני, C5 דיזל אוטומטית (שלוש מכוניות) ו-C4 פיקאסו דיזל רובוטי (שתי מכוניות בלבד) משנת הייצור 2007-2009. במקרה זה נגעה קריאת התיקון שכללה גם מספר דגמים מקבילים של פיג'ו, החלפת שסתום וואקום במשאבת הבלם. קריאת התיקון כלל כ-350 יחידות מהדגמים לעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully