וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ליף שובקת חיים

13.4.2011 / 7:23

המכונית החשמלית ליף של ניסאן רק עושה את צעדיה הראשונים, וכבר מתפרסמים דיווחים על תקלות במערכת ההתנעה של הרכב

המכונית החשמלית ניסאן ליף רושמת את התקלה הראשונה שלה מאז שיווקה הסדיר. מטה החברה ביפן פרסם השבוע כי נערמו תלונות מקרב לקוחות ביפן ובארה"ב, שהעידו על בעיות בהנעתה מחדש לאחר שובם לרכב. בניסאן טוענים כי איתרו את מקור הבעיה והפנו את החשד אל הפרעה אלקטרונית במערכת המיזוג שגרמה לשיתוק מערכת ההתנעה במספר מסוים של מכוניות. "כשנדע בדיוק מה קרה, נחליט אם יש מקום לקריאת שירות", כך אומר ל'רויטרס', דובר החברה טושיטקה איינושטה.

כמות העותקים הפגומה אינה ידועה בשלב זה במדויק. אולם כל נתון, קטן ככל שיהיה, יש לו משקל על המשך המסירות ואמון הציבור ברכב חשמלי שמיוצר בהיקף מסחרי. ניסאן החלה למכור את המשפחתית החשמלית בכל העולם לפני כארבעה חודשים ומאז מסרה משלוחים בודדים. ארה"ב הייתה בין הראשונות, וזו קיבלה חבילה המונה 452 יחידות בסך הכול. כל המכוניות להזכירכם מיוצרות ביפן.

מחירה של הליף בעולם עומד על 33 אלף דולרים (לא כולל החזר מס ירוק בגובה כמה אלפי דולרים). היא בנויה במרכב האצ'בק חמש דלתות עם סידור הושבה לחמישה אנשים. את הכוח מקבלת ממנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ו-29.1 קג"מ בשידוך לתיבה אלקטרונית עם הילוך אחד המניעה את הגלגלים הקדמיים. היא מסוגלת לנוע לטווח של 160 ק"מ בין טעינת הסוללות (שמונה שעות לטעינה מלאה), מהירותה המרבית עומדת על 150 קמ"ש ול-100 קמ"ש מאיצה ב-9.9 שניות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully