וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי Q3 נחשפת רשמית

ירון אדרי

13.4.2011 / 13:05

אחרי האיורים, מפיצה אודי תמונות של רכב הפנאי הקטן והחדש שלה Q3. ארבעה מנועים, שתי תיבות הילוכים וגם גרסת הנעה קדמית

אחרי האיורים מגיעות התמונות הרשמיות של אודי Q3, רכב הפנאי הקומפקטי והקטן במשפחת ה-Q של היצרנית מגרמניה. ויחד עם התמונות, נחשפת גם התמונה המלאה של מי שעתיד להוסיף עוד כמה אחוזים למאזן המכירות השנתי של בעל הבית קונצרן פולקסווגן. לא בכדי הוא מוצג לראשונה בתערוכת שנגחאי עבור השוק הסיני לו פוטנציאל מכירות עצום.

את רכב הפנאי הקטן בהיצע היוקרתי שלה, בנתה אודי על בסיס פולקסווגן טיגואן. בעיצובו אין הרבה חדש וזו אותה סדרה Q מוכרת רק במידות שונות - 4.39 מ' אורך, 1.83 מ' רוחב ו-1.60 מ' גובה. בולטים כמובן הגריל גדול המידות ותאורת החזית המשלימה את הייחוד החזותי בקווים מקבילים. גם בתא הנוסעים שומרת אודי על הפונקציונליות המוכרת שלה ובמרכזה מערכת השליטה MMI, אותה מגבים חומרים איכותיים להשלמת החבילה היוקרתית שבפני עצמם, ניתנים לבחירה במרקם ובצבעים. גם מפרט האבזור נדיב וכולל מערכת שמע, דיסק קשיח ואפילו חיבור לאינטרנט.

שלושה מנועים תציע אודי, דיזל אחד ושני בנזין מהארסנל הקיים, לכולם טכנולוגיות הזרקת דלק, הגדשת טורבו מתקדמות ונפח של 2.0 ל'. בצד האקולוגי פרט ליתרונות הקיימים במנועים אלה, תשודך להם מערכת עצור וסע לדימום בעת עצירה וכן מערכת לאגירת אנרגית הבלימה לטובת צרכני החשמל במכונית. בשלב הראשון תשווקנה גרסאות הבנזין בהספקים של 170 או 211 כ"ס ו-177 כ"ס לדיזל, כשמנוע דיזל נוסף יוצג בהמשך עבור גרסה בסיסית לה 140 כ"ס.

כפי שהסקנו עם חשיפת האיורים, ה-Q3 תוצע גם בגרסת הנעה כפולה וגם הנעה קדמית. לאחרונה, בשילוב מנוע הדיזל החסכוני, צריכת דלק ממוצעת של 19.2 ק"מ לליטר. הנעת הקוואטרו תוצע בכל המנועים פרט לדיזל נמוך ההספק. תיבת ה-S טרוניק שבעה הילוכים כפולת המצמדים או תיבת שישה הילוכים ידנית תעמודנה במפרט התמסורות.

אודי Q3 תיוצר במפעל סיאט בברצלונה ספרד, ומכירותיה תחלנה בחודש יוני הקרוב. מחירה הבסיסי בגרמניה יעמוד על 29,900 יורו, כ-150 אלף שקלים לפני מסים. לישראל היא צפויה להגיע לקראת החודשים אוקטובר-נובמבר, כפי שנמסר לנו מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

אודי Q3. אתר יצרן
אודי Q3/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully