וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולס רויס עושה מיני

ירון אדרי

13.4.2011 / 16:44

יצרנית הפאר רולס רויס מעניקה השראה למותג מיני עם מכונית בטוב טעם בריטי. השם גודווד מחייב, אמא ב.מ.וו משגיחה

ב.מ.וו אמנם גרמניה, אך היא מחזיקה בשני מותגים בריטיים למהדרין – רולס רויס ומיני. כעת בהשגחתה הצמודה, עוברת המכונית האופנתית הקטנה מקצה שיפורים אצל מי שאולי נחשבת ליצרנית מכוניות הפאר הטובה (או לפחות) המוכרת בעולם. תחת השם 'Inspired by Goodwood' (בהשראת גודווד), רק טוב יכול לצאת מזה.

תערוכת שנגחאי שהופכת ליותר ויותר חשובה עבור מותגי הפרימיום, תהיה כר ההשקה של מיני גודווד. זו תזכה למהדורה מוגבלת של 1,000 יחידות שהיא לבדה תצמיד לה תג מחיר שיהפוך גם את רשימת המעוניינים למוגבלת. עכשיו קחו בחשבון את מעורבותה של רולס רויס וקיבלתם מוצר שרק מעטים יכולים או רוצים לקנות, קרי 50 אלף פאונד לפחות עבור מכונית שנשים אוהבות. השקה אגב, באביב 2012.

את הבסיס להשראה מעניקה מיני קופר S. באמצעות הצוות המיומן של רולס רויס היא מקבלת תא נוסעים שכל מ"מ מרובע בו הוחלף לחומרים באיכות הגבוהה ביותר, כאלה שאפילו בסדרה 7 תתקשו לקבל - עץ אגוז משובח, עור "משי תירס" ונאפה, בד קשמיר וצמר כבשים. מיותר לספר שהכל בעבודת יד, שהרי ברולס רויס לא יודעים לעבוד אחרת. מצד שני, הם עובדים רק על מכוניות גדולות ממדים שזה כמו לתת למכונאי ספינות משא לתקן שעון יד.

ההשראה לא מסתפקת רק בתא נוסעים וכך מעורבתה של רויס רויס נוגעת גם במראה החיצוני. צבע "שחור יהלום" מטלי עוטף את המרכב שבתמונה, אך ניתן להזמין את המיני גם בצבע "כחול שונית". חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינטש אף הם בתמונה וזה פחות או יותר.

מתחת לכל היוקרה הזו שוכן מנוע ה-1.6 ל' טורבו של הקופר S. לרשותו 181 כ"ס ופיק של 26.5 קג"מ בהגדשה מוגברת, ותאוצה של 7 שניות לנתון העגול של 100 קמ"ש. תיבות שיש הילוכים, ידניות או אוטומטיות, תעמודנה כאופציה לבחירה עבור מי שיסכים לקבל איכות של רולס רויס במכונית קטנה. אפילו אסטון מרטין סיגנט יותר זולה.

מיני קופר S גודווד. אתר יצרן
מיני קופר S גודווד/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully