וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק SRX מקבל מנוע חדש

ירון אדרי

14.4.2011 / 7:17

קדילאק תצייד את הקרוסאובר SRX במנוע V6 בנפח 3.6 ל' המפיק 300 כ"ס; שברולט תקדים בארבעה חודשים את השקת מליבו החדשה

קדילאק מודיעה כי החל מסוף הקיץ הקרוב תצייד את רכב הקרוסאובר היוקרתי שלה SRX במנוע חדש. מדובר ביחידת V6 בנפח 3.6 ל' של קונצרן ג'נרל מוטורס, אשר מפיקה 300 כ"ס ו-36 קג"מ. זאת תחליף את מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ל' (לפחות בארה"ב) וכן את יחידת ה-2.8 ל' טורבו.

בשנת 2010 הצליח ה-SRX לעקוף את מרבית מתחריו למותגי היוקרה עם מכירות שחצו את ה-51 אלף יחידות. היחיד שהקדים אותו הוא הקרוסאובר של לקסוס ה-RX350 ובקדילאק חושבים שהוא עשה זאת בזכות הספק עדיף של 275 כ"ס לעומת 265 כ"ס במנוע ה-3.0 ל' הקיים. עם המנועה החדש בטוחים בחברה כי הפרשי הסוסים לטובתה יעזרו ל-SRX לכבוש את המקום הראשון במצעד המכירות.

כאמור, המנוע החדש יעניק ל-SRX עדר של 300 כ"ס, בדומה למנוע הטורבו קטן הנפח אך עם רצועת כוח עדיפה יותר. לרשותו טכנולוגיית הזרקת דלק מתקדמת ויכולת ללגום בנזין בלבד או כל תערובת אפשרית של בנזין ואתאנול. תצרוכת דלק לא נמסרה, אך בחברה מציינים כי היא תהיה בהתאם למוכר בקטגוריה.

מיבואנית קדילאק לישראל חברת UMI נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה עדיין לא ברור מתי תגיע גרסת המנוע החדשה אלינו. ההיצע עבור הלקוחות בישראל כולל שתי גרסאות אבזור למנוע ה-3.0 ל' הקיים. נזכיר כי לאחרונה השיקה UMI מחדש את מותג היוקרה האמריקני עם אולם תצוגה ייעודי שנפתח בהרצליה. כמו כן, המותג האמריקני מכר ברבעון הראשון של השנה 66 מכוניות, עלייה חדה לעומת 13 שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד.

שברולט מקדימה את השקת מליבו

הדור הבא של שברולט מליבו, השמיני במספר, כבר נמצא ממש מעבר לפינה לפחות בכל הנוגע לחשיפתו הרשמית. זה יקרה בתערוכת שנגחאי בשבוע הבא רק שההשקה הרשמית צפויה לשנה הבאה. 'דטרויט ניוז' מדווח כי שברולט פועלת במרץ כדי להקדים את השקתה בארבעה חודשים.

בתחילה, אמורה הייתה מליבו החדשה לרדת מפס הייצור בחודש מאי 2012. כעת, מסתמן כי הייצור יחל כבר בינואר וזמן לא רב אחריו יחל השיווק הרשמי בארה"ב וב-100 מדינות בעולם בינהן כמובן בסין שם היא תוצג לראשונה. מטרתה של ג'נרל מוטורס כמו במקרה ה-SRX, להציג חלופה מודרנית מתקדמת מול המתחרים במקרה זה טויוטה קאמרי והונדה אקורד.

נכון לכעת טרם נחשפו תמונותיה המלאות של מליבו החדשה, וכל שניתן הוא להתרשם מתמונה רשמית ובה טפח מישבנה. היא תחלוק פלטפורמה עם ביואיק ריגל ותזכה לשורה של מנועי ארבעה צילינדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully