וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תחזור בלי 18 דו"חות!

ירון אדרי

16.4.2011 / 9:31

שוטרים בארה"ב סרבו להוראת מפקדם לעמוד במכסת מינימום של דו"חות מידי יום ופוטרו. עכשיו המשטרה תפצה אותם ב-2 מיליון דולרים

תמיד סיפרו לנו ששוטרים ופקחים צריכים למלא מכסת דו"חות בכל משמרת, אך אישור לכך מעולם לא הגיע מכל גורם רשמי. אם כבר, נאמר שאין להשערה הזאת כל שחר. מי שיוצא כנגד הם לא פחות מאשר שוטרים ממשטרת לוס אנג'לס שהחליטו לתבוע את הגוף האוכף על כך שחייבו אותם לתת דו"חות ולא חשוב על מה ורצוי קנסות גבוהים. והם זכו בתביעה.

'לוס אנג'לס טיימס' מדווח כי התביעה הוגשה בשנת 2009 על ידי השוטרים הווארד צ'אן ודוויד בניאוף, נגד מפקדת משטרת התנועה של המחוז המערבי בעיר המלאכים. לטענתם, פקדו עליהם שלא לשוב לתחנה בכל סוף משמרת עבודה מבלי שרשמו לפחות 18 דו"חות, כאמור עם יתרון לכאלה המחייבים תשלום קנסות של מאות דולרים כמו למשל עבירות מהירות שאותן ספציפית אכפו במקומות שכונו "מלכודות דבש". מוכר לכם?

התביעה הוגשה לאחר ששני השוטרים הוותיקים פוטרו מעבודתם באופן משפיל לדבריהם, זאת אחרי שחשפו בפני הציבור את שיטת מכסת הדו"חות לפיה חוייבו לעבוד. את התביעה ביססו סניגוריהם גם על העובדה כי על פי שיטה קלוקלת זו מדובר בשבירת קודים אתיים מצד המשטרה שאמורה דווקא לדאוג לקיום החוק. השבוע החליט חבר המושבעים של בית המשפט ברוב של 11 מול 1 לפסוק לטובתם ולחייב את הגופים הרשמיים שנתבעו לפצותם בסכום של 2 מיליון דולר.

ומה אמרה מחלקת הדוברות המשטרתית לאחר פסק הדין? זו טענה להגנתה כי אכן התבקשו השוטרים שלא לחסוך במתן דו"חות, אולם לא פקדה מכסת מינימום מחייבת. לטענתה, הכל במטרה להמשיך ולשפר את הבטיחות בכבישים. ולמי אתם מאמינים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully