וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי עושה סדר לשבעה

21.4.2011 / 11:25

אינפיניטי תחשוף בתערוכת ניו יורק קרוסאובר מפואר בן שבעה מושבים העונה לשם JX. יצוייד במנוע בנזין V6 משופר ומערכות בטיחות מתוחכמות

אינפיניטי, חטיבת הפאר הצעירה של ניסאן, תשיק קרוסאובר חדש בשם JX לקראת צאתו לכבישים ומכירותיו בשנת 2013. את הבכורה תערוך לו במסגרת תערוכת ניו יורק שם היא תציג בדוכניה מנוע בנזין חדש, גרסת קבריולה מחודשת לסדרת ה-G וכן את מכונית הפורמולה 1 של קבוצת רד בול המסובסדת חלקית על ידי המותג היפני (בהמשך לכך ששותפתה של ניסאן רנו, מספקת לה את מנועי המירוץ).

מאחר והחשיפה הינה חלקית וטרום הבכורה, הפרטים אודות ה-JX מסתכמים באיור לעיל, קומץ פרטים טכניים מועטים וסדרת הצהרות גרנדיוזיות של דרג ההנהלה. "ה-JX יתרום להתפשטותה של אינפיניטי למדינות נוספות. ב-2010 הייתה החברה למותג בעל הצמיחה הגדולה ביותר בקבוצת הפאר בארה"ב", כך אומר קרלוס טרוורס בכיר ניסאן אמריקה.

גולת הכותרת ב-JX היא מערכת ההושבה לשבעה אנשים. שלוש שורות בקרוסאובר ספורטיבי כמו של אינפיניטי זה לא בדיוק מאפיין מזוהה עם החברה, אלא שלאור הצמיחה ברווחיה והכניסה של המיניוואנים המפוארים, בהחלט יש למוצר הזה מקום על המדף. את האיור מגבה עוד פרסום על מנוע V6, ועוד ציטוט שלא מותיר מקום להשערות אודות שאיפותיו. "ל-JX יהיה עיצוב מהמם, תא נוסעים עוד יותר מרשים, מנוע חזק, בטיחות לעילא ואווירה מפוארת", מספר בן פורי סגן נשיא אינפיניטי בארה"ב. על הכביש בסוף 2012, על הכוונת כל מותגי היוקרה המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully