וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: סובארו XV קרוסאובר

20.4.2011 / 16:35

סובארו שומטת את התווית הרעיונית ומציגה בתערוכת שנגחאי את XV החדש למשפחת כפולי ההנעה; בוקסר בחזית ותא נוסעים מהודר בילד אין

מעט לאחר פרסום הטיזר המוחשך, סובארו חשפה בתערוכת הרכב של שנגחאי את ה-XV קרוסאובר, קרוב המשפחה של אימפרזה XV המוכר (B3 XV בישראל). הדגם הקומפקטי מבוסס על רצפתה של האימפרזה החדשה שתוצג בתערוכת ניו יורק, ומיועד לחזק עמדתה של סובארו בסגמנט הקרוסאוברים בארה"ב שם היא נהנית מפופולאריות וצמיחה. סובארו עדיין מסתירה את הפרטים אודותיו, אולם החברה טוענת שהמציאה לו כינוי משולב - Protren, שמורכב מהמילה Professional tool ו-Trendy design.

הקרוסאובר החדש מתייצב לסגמנט העירוני כמו הניסאן ג'וק למשל, וסביר להניח שהוא מוגבל ביכולת החצייה שלו במעברים לא סלולים. יחד עם זאת, ההבדל הגדול בינו למתחריו נעוץ בכך שסובארו מתהדרת באחת ממערכות ההנעה הכפולות הטובות ביותר בעולם (שורשיה בקבוצות הראלי להזכירכם), ולכן מותר להמר שלא תהיה ל-XV בעיה להרשים הן על הכביש והן על השבילים הכבושים.

עיצובו השגרתי משהו לא יזכה אותו בגביעי תארים ושבחים על יופי וסגנון, אך בתא הנוסעים האווירה ספורטיבית וייחודית מכפי שהורגלנו לקבל מסובארו. בקבינה תהיה חלוקה לשלושה צגים נפרדים ומושבים מהדקים. אחת התכונות הבולטות בטכנולוגיית המפרטים שלו היא מערכת ה-EyeSight הבטיחותית, המנטרת את הסביבה הקרובה על ידי חיישנים ומצלמות ומקרינה אינפורמציה למסך ה-LCD במרכז.

בחזיתו של ה-XV קרוסאובר מנועי הבוקסר בנזין (דור שלוש) המצויידים בהספקים שינועו בין 150 ל-160 כ"ס בשידוך לתיבות רציפות CVT מסוגת הליניאטרוניק, עם תפעול ידני בחלוקה קבועה מראש להילוכים. הרכב צפוי להימכר בתחילת שנת 2012 כאשר בכורה באירופה מכוונת אל תערוכת הרכב בפרנקפורט. עוד נציין כי מרכב זה סביר שיהווה קדימון לתצורת ההאצ'בק חמש דלתות שביסס הדור הנוכחי.

סובארו XV קונספט. אתר יצרן
סובארו XV קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully