וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו עוד מבט במראה

21.4.2011 / 10:12

יוזמה חדשה של רוכבי אופנועים בישראל יצרה קמפיין הסברתי ויראלי ראשון המיועד לנהגי המכוניות - הביטו במראה וחפשו שוב את הרוכב

יוזמה פרסומית חדשה של קבוצת רוכבי אופנועים בישראל, עשויה להתחיל מתקפה הסברתית להגברת המודעות הציבורית לבטיחות הרוכבים. בעקבות מספרן הגבוה של תאונות דרכים בהן מעורבים אופנועים ומכוניות, החליטו מספר רוכבי דו גלגלי בקהילת פורומי האופנוענים של 'תפוז' כי לא ניתן להביט עוד מהצד על המתרחש בכבישים ועל הסכנות שאורבות לרוכבים מפני נהגי המכוניות. לאחר שהביטו אל המתרחש בעולם, החליטו לחקות קמפיין ויראלי שנערך באוקראינה תחת הסיסמה "תחשוב שניה".

בעזרת החמשה ויזואלית של שני צילומי מראת צד של רכב, מבקשים הרוכבים להמחיש לציבור הנהגים את חשיבות המבט במראת הרכב בטרם ביצוע סטייה מנתיב הנסיעה ופניה. המסר הדו משמעי מסביר את חשיבות המבט השני במראה (בזה הראשון עלולים שכלל לא להבחין בכלי הדו גלגלי) וכן את העובדה שזמן קצר לאחר המבט הראשון (זמן של שניה), האופנוע כבר נמצא קרוב מאוד לרכב. ובקיצור, מבט נוסף עשוי להציל חיים.

וואלה! רכב מבקשים לחזק את ידי הרוכבים ולקוות להצלחת הקמפיין שיערך ברובו בפייסבוק. נוסיף כי חשיבותו לכלים הדו גלגליים גבוהה בשל פגיעותם, אולם למבט הנוסף במראה חשיבות גדולה גם כשמדובר ברכב עם ארבעה גלגלים. עוד נמליץ לכם לכוון את מראות הרכב בצורה נכונה שתאפשר לכם שדה ראייה גדול יותר על ידי פתיחת הזווית שלהן. אין צורך לראות את דופן הרכב משתקפת בהן, יש צורך לראות בצורה יעילה יותר את הרכב או הרוכב בנתיב הנגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully