וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת עונה מוצלחת לאלון דאי ורוי ניסני

ירון אדרי

26.4.2011 / 10:56

נהגי המירוצים הישראלים אלון דאי ורוי ניסני פותחים ברגל ימין את עונת 2011 כולל ביקור על הפודיום ותקווה גדולה להמשך

סוף שבוע מוצלח עבר על נהגי המירוצים הישראלים אלון דאי ורוי ניסני, המתחרים בסבבי הפורמולה השונים של גרמניה. בסדרת מירוצים שנפרשו על פני הימים ראשון ושני במסלול אושרסלייבן, השיגו השניים תוצאות טובות כולל הופעה אחת על הפודיום. עוד הציגו השניים יכולת מרשימה בין עשרות המתחרים. כל המירוצים הועברו בשידור חי באתרי האינטרנט הרשמיים.

דאי בן ה-19 מאשדוד מתחרה בסבב פורמולה 3 הגרמני. זו עונתו השנייה בסבב זה כאשר ב-2011 הוא מתחרה בקבוצת HS אלופת העונה שעברה יחד עם תמיכה מארגון נהגי המירוץ היהודים JRDA. לאחר מקצה הדירוג למירוץ הראשון ניצב דאי במקום הרביעי על הגריד עליו שמר גם לאחר הזינוק. במהלך המירוץ לא נרשמו ארועים מיוחדים ודאי מסיים רביעי.

גם מקצה הדירוג למירוץ השני הציב את דאי במקום הרביעי על הגריד, אולם הפעם הזינוק לא בישר לו טובות. בכניסה לפניה הראשונה הוא נפגע מאחור על ידי אחד המתחרים והתדרדר הרחק לאחור עד למקום ה-15. מכאן, המתינה לדאי עבודה רבה בחצי השעה שנקבעה למירוץ ובמספר עקיפות מרהיבות במסלול הנחשב לקשה לעקיפה, הוא מצליח להגיע עד למקום השביעי. מכונית הבטיחות שיצאה למסלול בעקבות תאונה מנעה ממנו עקיפות נוספות (אסור לעקוף כשמכונית הבטיחות על המסלול), אך הוא מסיים לבסוף שישי אחרי בן קבוצתו וזאת לאחר פרישה של אחד הנהגים מלפנים.

לאחר שני המירוצים הפותחים של העונה, דאי מדורג במקום החמישי בטבלת האליפות עם 8 נקודות לזכותו. את המקום הראשון באליפות עם 22 נקודות תופס ריצ'י סטנוואי, שותפו לאקדמיית הכשרונות הצעירים של ה-FIA, שניצח בשני המירוצים. בפני דאי עומדים כעת צמד המירוצים הבאים מתוך סך של 18, שיערכו בעוד שבועיים במסלול ספא בלגיה הנחשב לאחד התובעניים ביותר מהמסלולים המארחים את סבב פורמולה 1.

פודיום ראשון העונה לניסני

בסבב פורמולה מאסטרס בו מתחרה רוי ניסני בן ה-16 מרמת השרון, נערכו בסוף השבוע הזה שלושה מירוצים. מקצה הדירוג למירוץ הראשון הציב אותו במקום השלישי על הגריד עליו שמר בזינוק. בהמשך המירוץ נוצר על ניסני לחץ רב מאחור מכיוונם של נהגים נוספים, אולם זה מצליח לשמור על מקומו וזוכה לעמוד על המדרגה השלישית בפודיום.

למירוץ השני שנערך אמש זינק ניסני שלישי, אולם לבסוף הוא מסיים רביעי במרחק נגיעה מעוד ביקור על הפודיום. למירוץ השלישי זינק ניסני מהמקום הרביעי ובכניסה לפנייה הראשונה נעקף על ידי נהג אחר. במשך מספר הקפות עוד ניסה להחזיר את המקום שאיבד, אולם לחץ עיקש שהופעל עליו מאחור צלח לבסוף וניסני איבד עוד מקום אחד. כהקפה מאוחר יותר, טעות נהיגה הביאה ליציאתו מהמסלול ולאחר שהצליח לחזור מבלי לגרום לנזק למכונית, ניסני מסיים לבסוף במקום התשיעי.

לאחר שלושת המירוצים הפותחים של העונה, ניסני מדורג במקום החמישי בטבלת האליפות עם 29 נקודות. את המקום הראשון עם 68 נקודות תופס אמיל ברנסטורף הגרמני שניצח בשניים מהמירוצים שנערכו בסוף השבוע האחרון. בסבב פורמולה מאסטרס יערכו העונה 21 מירוצים ובפני ניסני עומדת עבודה קשה בחודשים הקרובים. סבב המירוצים הבא יערך בעוד שלושה שבועות במסלול סקסנרינג גרמניה.

אנו בוואלה! רכב נמשיך לעקוב אחר אלון דאי ורוי ניסני במשך העונה כולה ושוב נאחל להם בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully