וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A6 החדשה בישראל

1.5.2011 / 14:29

הדור השביעי של מכונית הסלון אודי A6 נחנך בישראל מצוייד בשני מנועי בנזין ושתי רמות גמור. החל מ-419 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורס יבואנית אודי לישראל מודיעה על התחלת שיווקה של מכונית הסלון החדשה אודי A6. בשלב ראשון תצויד המכונית בשני מנועי בנזין וצמד רמות מפרט הנחלקות בין הדגמים – 'לאקשרי' ו'אקזיוקטיב', ובהמשך השנה תקבל גם את גרסת הטורבו דיזל TDI. המנועים משודכים לתיבות רובוטיות S טרוניק (DSG) ורציפות מסוג מולטיטרוניק, וכן מציגה הגרסה החדשה שלל חידושים בתחום הטכנולוגיה והבטיחות.

רבים הם השיפורים ב-A6 החדשה, דור שביעי מאז נוסדה הסדרה ב-1994. מכונית הסלון היוקרתית נשנעת על פלטפורמה משותפת ל-A7, היא קלה ב-15 אחוזים מקודמתה ומרווחת ממנה. A6 החדשה אוחזת בדמות המסורתית של המותג בזכות הגריל הגדול בחרטום, קווי הגובה הנמוכים ושילוב נורות LED בשני הקצוות כמתחייב על פי צו האופנה.

ממדיה של ה-A6 תפחו ביחס לדור הקודם עם צמיחה של בסיס הגלגלים ב-7.6 ס"מ ל-2.92 מ', הרוחב בכמעט 2 ס"מ סמליים ל-1.87 מ' ומקדם הגרר הופחת קלות (כפי שהופעתה מרמזת) כדי לסייע לגופה לנוע בין זרמי האוויר תוך הפחתת ההתנגדות. גם תא הנוסעים חודש ושודרג עם מערכתMMI משופרת, מסך הקרנה נשלף אופציונלי (Head-Up Display) ובקרת סטייה מנתיב. עוד ברשימה בקרת שיוט, מערכת שמע של 'באנג אנד אולפסון', שש כריות אוויר, בקרות יציבה ובלימה, מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעת עמידה ממושכת) ועוד.

בפעימה הראשונה חמושה אודי A6 החדשה בישראל עם שני מנועי בנזין – מנוע 2.8 ל' FSI בעל תפוקה מרבית של 204 כ"ס ב-6,500 סל"ד בשידוך לתיבת הילוכים רציפה ומנוע בכיר בהיצע עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ל' המחלץ מהחזית 304 כ"ס (44 קג"מ) ואליו משודכת תיבה רובוטית עם שבעה יחסי העברה. מנוע זה מאיץ במכונית ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות. לדברי אודי, אודי A6 החדשה הפחיתה את תצרוכת בדלק בכל דגמי הסדרה בכ-21 אחוזים. על גרסתה ההיברידת של ה-A6 אין אזכור מקומי נכון לעתה.

שיווקה של אודי A6 החדשה בדור השביעי מעמת אותה עם מתחרותיה המסורתיות ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס כשמהצד השני של העולם מגיעות אינפיניטי M ולקסוס GS. מחירה של גרסת הבסיס ל-A6 עומד על 419 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully