וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SSDT 2011: היום השני - החוקים משתנים

טל זהר, פולגז

4.5.2011 / 10:09

היום השני לאליפות העולם באופנועי טריאל מתחיל רע - יורם לביא נפסל. למרות זאת, הוא ממשיך לרכב ואפילו משפר יכולות

פטיש 5 ק"ג, זה מה שנפל על יורם לביא על הבוקר - או לפחות כך הוא הרגיש כשהבחין בקו אלכסוני על מספר המתחרה שלו המחובר לאופנוע. המשמעות ידועה לכל מי שהשתתף אי פעם בתחרות מסוג זה - הוא נפסל. בירור קצר מול מארגני התחרות העלה כי יורם פיספס ביום הראשון לתחרות לא פחות מ-5 קטעים מדודים. העונש 50 נקודות לכל קטע ואלה הצטברו לכדי 250 נקודות עונשין, בנוסף לאלו שאסף בעת המעבר בקטעים האחרים.

כבר אמש התחלנו להריח שמשהו לא טוב ארע, עם פרסום התוצאות של היום הראשון. כזכור, דיווחנו כי יורם סיים את היום עם 353 נקודות עונשין, מספר שאינו משאיר מקום לספקות - יורם לא עשה את כל אזורי התחרות כנדרש.

אם כך, בצורה הכי ברורה - יורם נפסל מהתחרות בסיום היום הראשון (וגילה זאת בצורה רישמית בבוקר היום השני). לשמחתו של יורם, סיבת הפסילה שלו נחשבת כפסילה של 'תום לב', ומסיבה זו הוא קיבל את האפשרות להמשיך לרכב, תוך כדי מדידת זמנים ועמידה בכל חוקי התחרות, אולם ללא יכולת לקבל ניקוד שבועי מצטבר, ולמעשה - ללא אפשרות לקבל את המדליה המגיעה לכל מי שסיים את התחרות.

יורם, מתוך הבנה שאין מצב להתקפל הביתה - זה פשוט לא נמצא בלקסיקון שלו - החל לטפל באופנוע, כפי שתיכנן לעשות במקור. הוא חיזק ברגים סוררים וכיוון את ידית המצמד מחדש, כיוון שאתמול הרגיש שהיא גורמת לו למאמץ מיותר. כל זאת, תוך כדי קללות במגוון שפות שהוא יודע. כשהגיע הזמן, הוא הוזנק ויצא אל היום השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצלחה אחרי ההלם

זה בדיוק מה שקרה. ביום השני, אחרי המהלומה, יורם השתחרר - והחל לרכב. לכו תדעו, אולי חיזוק הברגים לא כלל רק את אלו שבאופנוע... אם ביום הראשון יורם רכב ברמה נמוכה, הרבה מתחת ליכולת שלו כפי שהוא או אנחנו מכירים, ביום המחרת הוא עבר טרנספורמציה, החל לזרום ולרכב בצורה רציפה. בשפה של החברה, הוא העלה הילוך ופתח גז לרווחה.

נשאלת השאלה האם צריך להפסל מתחרות כדי לקבל רוכב משוחרר וחסר עכבות? לפחות במקרה הזה, כנראה שלא נדע את התשובה (אם כי אפשר להניח שהשיחרור היה מגיע כך או כך). אל תתבלבלו - ממוצע נקודות העונשין שלו לא השתנה, ועדיין אין דין יורם של היום הראשון ליורם של היום השני.

את התחרות ממשיכים להוביל מייקל בראון, שצבר היום 2 נקודות עונשים ומיד אחריו דוגי למפקין עם 3 נקודות מהיום. היום השלישי מתוכנן להיות קצר יותר, עם 79 מייל בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורם לביא, מתחרה, אך ללא סיכוי למדליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully