וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס SLS AMG מפשילה את הגג

5.5.2011 / 16:10

מרצדס תחשוף בתערוכת פרנקפורט את גרסת הרודסטר של דגם ה-SLS AMG. בינתיים היא מפרסמת תמונות, שיהיה על מה לפטנז

פחות מחמישה חודשים לפתיחת תערוכת הרכב בפרנקפורט, מפיצה מרצדס תיעוד רשמי של גרסת הקבריולה לדגם ה-SLS AMG שלוקט במסגרת מבחני הדרכים שלה. פתוחת הגג תהיה למכונית השנייה בלבד שתצא ישירות משטח מפעליה של AMG (חטיבת הספורט של מרצדס) אחרי הבכורה של ה-SLS האקזוטית. המכונית תזכה לאותן השבחות טכנולוגיות קפדניות אולם תאלץ לוותר על דלתות ה"שחף" (גוולינג) שהוסרו לטובת זוג דלתות קונבנציונליות.

ה-SLS הפתוחה חמושה בגג-רך שקיפולו מסתיים בתוך 11 שניות. לדברי החברה ניתן יהיה להפעיל את מנגנון התקרה במהירות של עד 52 קמ"ש למי שחפץ למגנט מבטים משתאים במהירות עירונית, שנייה לפני שהוא נעלם באופק. במרצדס השקיעו רבות בפיתוח חיזוקי השלדה כדי לעמוד בכוחות המופעלים על הרכב ומספרים על הוספת קורות בסמוך אל מכל הדלק והדופן הפנימי בחזית, אך מציינים כי התוספת מעלה את משקלה הכללי ב-2 קילוגרמיים מזעריים. "ללא קשיחות מבנית אין ניהוג ויכולת דינאמית", אומר ראש מחלקת התכנון ב-AMG טוביאס מורס.

ב-AMG טרם הכניסו לשימוש מלא את יחידת הכוח המוקטנת בנפח 5.5 ל' בי-טורבו לסדרות העל, כך שלעת זו ובאופן לא מפתיע תניע את ה-SLS רודסטר אותה חטיבת כוח המשרתת את גרסת הקופה. במקרה דלעיל מדובר במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 6.2 ל' שמונה צילינדרים שמפיק 571 כ"ס ו-66.3 קג"מ. את הביצועים על כל פנים היא לוקחת לדברם רבע צעד קדימה, וכאן מעריכים בגרמניה כי על פי מדגם ניסויים שנערכו במסלול הנורבורגרינג, תרד הרודסטר מזמן של 4 שניות ל-100 קמ"ש בדרך למהירות מרבית של 330 קמ"ש.

דיימלר תחל לשווקה לקראת 2012 כמה חודשים לאחר בכורתה בתערוכת הרכב בפרנקפורט כאמור. המחירים לא יאמירו מעבר ל-200 אלף דולרים ליחידה בארה"ב, אך היות ובארץ מתומחרת גרסת הקופה בכ-2.2 מיליון שקלים, בהחלט ייתכן שעלותה בישראל תרקיע לשחקים הפתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully