וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UTI משיקה: איסוזו סומוואן

6.5.2011 / 8:34

עם יכולות העמסה גבוהות, שטח הטענה גדול, קלות בתמרון וחיסכון בדלק, נחשף האיסוזו סומוואן החדש

בעקבות הצמיחה בשוק משאיות החלוקה והוואנים, השיקה UTI, יבואנית משאיות איסוזו לישראל, את הסומוואן החדש. לאחר שהשיגו פלח שוק של כ-40 אחוזים ממשאיות החלוקה, רקחו ב-UTI שילוב חדש לסומו המוכר, אשר יאפשר לו להתחרות בפלח הוואנים הפופולרי.

על שלדת הסומו הותקן ארגז אינטגרלי במספר מידות ולו דלת צדית עם ידית שטוחה ומדרגות לעליה (לגישה למטען) וכן דלת הרמה הידראולית אחורית. כדי ליצור את מראה המרכב האחוד, נוספו לארגז גם חצאיות המחברות אותו אל קבינת הנהג וכן ספויילר עליון.

כושר ההעמסה של הסומוואן עומד על 2,870 ק"ג, עם משקל כולל מורשה של 6200 ק"ג ונפחו של הארגז יחל ב-18 קוב. מידת אורכו 654 ס"מ בלבד, בסיס הגלגלים שלו 339 ס"מ ורדיוס הסיבוב עומד על 6.9 מ' בין קירות, מה שאמור למאפשר לו לתמרן בקלות בסמטאות צרות וברחובות הצפופים של העיר.

מנוע הטורבו דיזל שלו מפיק 150 כ"ס ב-2,800 סל"ד וכן 38.2 קג"מ בכל התחום שבין 1,600 ל-2,800 סל"ד והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית ניסטרוניק עם 6 הילוכים כל אחת.

לטובת הנהג צוידה הקבינה במושב פנאומטי, במערכת שמע עם דיבורית MP3, עם מצלמת נסיע לאחור ושתי כריות אוויר לטובת הבטיחות. עוד בסעיף הבטיחות ניתן למצוא בו מערכת ABS ו-EBD לחלוקת עמסי הבלימה וכן מערכת בקרת משיכה למניעת סחרור הגלגלים בתנאים חלקים.

מחירו של הסומוואן יעמוד על 195,000 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • איסוזו
  • UTI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully