וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

203 קמ"ש כי מיהר לאשתו

8.5.2011 / 7:05

משטרת התנועה מדווחת על סוף שבוע פעיל במיוחד - 70 נהגים שיכורים, 203 קמ"ש בכביש הסרגל, נהיגה ללא רישיון נהיגה ועוד

הדיווח הקבוע של משטרת התנועה לפעילות סוף השבוע ממשיך לחשוף את העובדה הכואבת שנהגים רבים פשוט מצפצפים על החוק ובטיחותם שלהם והסובבים אותם. במסגרת הפעלת מחסומי בדיקת שכרות במיוחד בסמוך למוקדי בילוי, נמצאו והורדו מהכביש כ-70 נהגים שיכורים.

באחד ממחסומי בדיקת האלכוהול בליל שישי, פגשו שוטרי היחידה בסמוך לצומת מגידו בתושב אום אל פאחם בן 32 כשבגופו אלכוהול פי 2 מהמותר (כ-500 מיקרוגרם), אולם בדיקת מסוף העלתה מיד כי רישיון הנהיגה של הנהג שנעצר נפסל על ידי בית המשפט לפני חודשים ספורים לשנתיים בגין אותה עבירה מסוכנת בדיוק - נהיגה תחת השפעת אלכוהול. לאור האמור הנהג נעצר ורכבו הוחרם במקום.

אולם, לא רק עבירות נהיגה בשכרות ציפו לשוטרי משטרת התנועה. תושב נוסף מאום אל פאחם כבן 29 נתפס בבוקר שבת על ידי משטרת התנועה הארצית עמקים בכביש הסרגל (65) בסמוך לעפולה כשהוא נוהג במהירות של 203 קמ"ש. כהסבר לכך מסר הנהג לשוטר כי "אשתי בבית חולים ואני ממהר אליה ". לנהג זה נרשם דו"ח והוא זומן למשפט. בחודש הקרוב יעשה את דרכו אל אשתו בתחבורה ציבורית.

ואם בבעלים "מסורים" עסקינן, הרי שבליל שישי תושב טייבה כבן 40 הפגין אף הוא התחשבות עזה באשתו, כאשר נהג את רכבה מאחר ולטענתו "הייתה עייפה מדי בשביל לנהוג ולכן החליף אותה . התחשבות מצוינת, רק הבעיה היחידה היא שהוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. לפיכך, משטרת התנועה הארצית עמקים החרימה את רכבו והוא יזומן בהמשך לדין.

עוד ביום שישי, במקרה בו הבחינו שוטרי היחידה בתושב אשדוד כבן 31 כשהוא נוהג ברחובות העיר כשאינו חגור. הנהג נעצר ובבדיקת מסמכיו עלה כי אין ברשותו רישיון נהיגה מאחר וזה נשלל ממנו לאחרונה עד תום הליכים ע"י בית המשפט, לאחר שנהג בפראות וסיכן עוברי דרך תוך בריחה משוטרים. צרותיו של זה לא הסתיימו שכן הבדיקה חשפה כי בנוסף נהג זה אמור להיות הכלל במעצר בית מלא. אולם משהפר את תנאי זה בטענה ש "כולה נסעתי 100 מטר. אין מה לעשות יצאתי מהבית כי צריך לעבוד", הנהג נעצר והועבר לידי שירות בתי הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully