וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i40 סלון נחשפה

ירון אדרי

8.5.2011 / 11:33

יונדאי מציגה תמונת טיזר לאחוריה של i40 סדאן החדשה לאחר שהסטיישן כבר נחשפה בתערוכת ז'נבה. מועד הגעתה לישראל עדיין לא ידוע

פשיטת יונדאי על שווקי כל העולם לא עוצרת לרגע והנה כעת היא חושפת עוד מכונית עם יעד לעמידה ברשימת רבי המכר של אירופה. המשפחתית הגדולה i40 סלון נחשפת לראשונה לפני הופעת הבכורה שלה בתערוכת ברצלונה השבוע, כדי להשלים את היצע מחליפת הסונטה. יונדאי בחרה לחשוף קודם את גרסת הסטיישן שהוצגה בתערוכת ז'נבה לפני כחודשיים.

יונדאי מסתפקת בשלב זה באיור אחד בלבד מההטל האחורי של ה-i40 החדשה, המקום בו נרשם השינוי הגדול. היא שומרת על קו העיצוב העכשווי של היצרנית הדרום קוריאנית וכדי להשלים את התמונה ניתן להביט בתמונה המצורפת של חזית מרכב הסטיישן היות והשינוי נמצא בעיקר בחלקה האחורי. יחד עם זאת, בשונה מהסונטה אותה מחליפה המכונית החדשה, העיצוב הנבחר מעניק לה מראה שבלוני פחות ממכוניות מקבילות וצללית עם נטייה למרכב קופה יותר מאשר מרכב סדאן כשלמטה בסיס גלגלים נדיב של 2.77 מ'.

שאר המידע נותר אצל אנשי יונדאי שלא מספרים כלום על הסלון החדשה. גם על ה-i40 סטיישן לא אמרו יותר מידי ובמעמד חשיפתה דובר על מנוע אחד, טורבו דיזל בנפח 1.7 ל' המפיק 115 כ"ס או 140 כ"ס בגרסה מחוזקת שלו. התיבות נאמר ידניות או אוטומטיות עם שישה יחסי העברה ופליטת CO2 ממוצעת של כ-125 גק"מ. בהמשך היא תאמץ מנועי 2.0 ל' טורבו בנזין בהספקים של בין 170 ל-200 כ"ס עם תיבות זהות.

שיווקה של i40 יחל בקרוב באירופה, לאחר שהמקבילה סונטה כבר נמכרת בארה"ב גם בגרסה היברידית. כאמור, יונדאי מקווים להמשיך ולשפר את המכירות שלהם שממשיכות לנסוק. אצלנו, יונדאי רושמת היסטוריה עם הדחת מאזדה מתואר מלכת המכירות והסונטה עשוייה לחזק את מעמדה. אלא שנכון לכעת, כפי שמוסרת היבואנית לישראל חברת כלמוביל, עדיין לא ידוע מתי יחל שיווקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully