וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף עושה כבוד ל-GTI

ירון אדרי

11.5.2011 / 13:48

פולקסווגן מציגה את 'גולף GTI מהדורה 35' לציון יום השנה לחלוצת סגמנט הקומפקטיות החמות. עוד קצת כ"ס, הרבה יותר כבוד

לפני 35 שנים כשפולקסווגן חשפה את גולף GTI לראשונה, היא קבעה סטנדרט חדש עבור כל מי שרצה שהמכונית הקומפקטית שלו תאפשר לו גם להנות ממש מהנהיגה. כדי לציין את המאורע באופן קצת יותר ראוי, היא משיקה כעת מהדורה מיוחדת ל-GTI הנוכחית, הדור השישי, לכבוד אותו דור מייסד. הכירו את פולקסווגן 'גולף GTI מהדורה 35'.

מהדורה מיוחדת לא חייבת להיות שונה בהרבה מהמקור עליה היא מבוססת, אבל כן רצוי לקשרה למטרה לשמה התכנסנו פה. כך, מקבל מנוע ה-2.0 ל' טורבו עדכון תוכנה המעלה את ההספק ב-25 כ"ס נוספים כדי לקבוע את הנתון 235, לציון יום השנה. נתונים נוספים כמו תאוצות ומהירות מרבית לא נמסרו, אך אלה אמורים להיות טובים בהרבה מהמקור. מה שכן, פולקסווגן רומזת שהנהיגה תהיה ספורטיבית ומהנה יותר אולי בשל כיול מחדש למתלים.

עוד במסגרת החגיגה, פולקסווגן שאבה השראה מה-GTI של 1976 ואימצה אלמנטים שונים ממנה עבור ה-35. הבולט ביותר בשל חשיבותו ההיסטורית הוא כדור הגולף שחוזר לעטר את ידית ההילוכים. בנוסף, נרשמו שינויים קלים בפגוש הקדמי ובגופי התאורה, חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 18 אינטש והמספר 35 הוצמד במקומות אסטרטגיים כדי לסמן את הייחוד שבדגם זה.

להשקת המכונית לא יכולה הייתה פולקסווגן לבחור מקום מתאים יותר. זה יעשה בתחילת חודש יוני הקרוב במסגרת ארוע ה-GTI המסורתי בוורתרסי אוסטריה. מסירות ראשונות תיעשנה מייד לאחר מכן עם מחיר של 30.5 אלף יורו היחידה (כ-150 אלף שקלים לפני מסים). מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ייבוא המהדורה המיוחדת נשקל בחיוב וישנם מגעים עם היצרנית על האפשרות לעשות זאת.

בשנת 2006 השיקה פולקסווגן את מהדורה 30 לגולף GTI לציון העשור השלישי למכונית המקורית. מעניין איזו GTI נקבל במהדורת 40 בעוד חמש שנים.

פולקסווגן גולף GTI מהדורה 35. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI מהדורה 35/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully